Kratak kurs internet marketinga – Kontekstualno oglasavanje

Adwords - zarada na netu

Kontekstualno oglašavanje danas predstavlja jedan od najefektivnijih kanala oglašavanja a oglašivacima omogucava da sami odaberu budžet kampanje na dnevnom nivou.

Vaš oglas bice prikazan na sajtovima i portalima koji su u partnerskim odnosima sa mrežama kao što su Google Adwords, Etarget i Httpool.

Više informacija možete naci na veb adresama:

* http://www.google.com/adwords
* http://www.etarget.rs
* http://www.httpool.rs

Placanje banera i kontekstualnih oglasa može biti:

1. Po prikazu (en: by Impression, najcešce po 1000 prikaza)
2. Po kliku (en: PPC tj. Pay Per Click)

PR tekst

Kao što je slucaj sa tradicionalnim offline medijima, na Internet stranama je moguce objaviti PR tekst. Ovakav vid marketinga predstavlja indirektno obracanje ciljnoj populaciji i najcešce je plasiran na informativnim portalima u vidu sponzorisanih clanaka.

One thought on “Kratak kurs internet marketinga – Kontekstualno oglasavanje

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *