Najbolje mesto   za kupovinu Solo oglasa u 2021.


Udimi Solo Ads

Kupite jeftine   SOLO oglase sa visokom stopom konverzije



Šta je Udimi?

Udimi je tržište solo oglasa na kojem prodavci i kupci stupaju u kontakt jedni sa drugima radi trgovanja pojedinačnim (solo) oglasima.


I u slučaju da ste zaboravili, solo oglasi su oglasi zasnovani na nekoj email listi na kojoj se oglašava samo vaš proizvod. 
Ono po čemu se ovo tržište solo oglasa razlikuje od ostalih web lokacija sa solo oglasima je to što Udimi garantuje promet. 
Ne samo da filtrira neželjeni promet i beskorisne klikove, tako da ih ne morate platiti, već pokriva i vaša sredstva tako što vam vraća novac ako dobavljač ne uspe da isporuči sve plaćene klikove.

Kako Udimi radi?

Udimi radi na vrlo jednostavan način – to je solo oglasna mreža gde možete kupiti pojedinačne (solo) oglase od dobavljača, videti recenzije i iznos prodaje koji drugi ljudi ostvaruju prilikom kupovine solo oglasa.


Prodavac Udimi stvara i održava email listu sa ciljanom publikom. Vi im dostavite kopiju email poruke i platite im da vam pošalju tu poruku svojim pretplatnicima. Vi niste vlasnik email liste, ali plaćate za određeni broj poseta koji želite. 
Na prvi pogled, slanje email poruka hiljadama ljudi može izgledati ometajuće. 
Ali sa pravim prodavcem to je efikasna marketinška strategija .

Hvala vam što čitate ovaj post. Ne zaboravite da šerujete na svojim kanalima!

 


Ove karakteristike omogavaju svima da znaju šta kupuju i olakšava vam izbegavanje loših samostalnih oglašivača.




Prednosti upotrebe udimi solo oglasa
 
 

Četiri je značajnih prednosti koje imate od pojedinačnih oglasa.

Samo da budemo jasni, ovo su prednosti koje vašu marketinšku kampanju čine uspešnom i povećavaju poslovni prihod. 

1. Ciljani saobraćaj
E-mail liste obično sadrže korisnike za određenu ciljnu nišu. Najverovatnije ih zanima i vaš proizvod. Na primer, prodavci šalju promet u konkurentne niše poput marketinga, zarade na mreži , zdravstva i još mnogo toga.
Napomena: Prilagodite svoj e-mail koji šaljete kako biste povećali stopu učestalosti klikova.
 
2. Povećajte svoju email listu sa novim pretplatnicima
Srećom, Udimi ne dozvoljava prodavcima da usmere promet direktno na stranicu prodaje proizvoda. Nemojte ni vi to da radite. Zvuči osnovno, ali neki internet trgovci i dalje usmeravaju promet na stranicu prodaje. Ispravan način je izgradnja odredišne stranice sa optin obrascem za prikupljanje e-pošte potencijalnih klijenata i izrada vaše e*mail liste. Imajte na umu; e-mail lista neverovatna je vrednost za vaše poslovanje na mreži koja će za vas u budućnosti odraditi marketinško retargetiranje.
 
4. Visoke konverzije
Samo u 2020. godini Udimi je navodno dobio 2978 izjava “Dobio sam prodaju ” sretnih kupaca i 432 713 pozitivnih ocena kupaca koji na svojim web lokacijama objavljuju besplatan sadržaj.
 
 
5. Isplativo
U poređenju sa drugim oglasnim mrežama sa modelom cene po kliku (CPC) kao što su Google i Bing AdWords, Udimi solo oglasi koštaju mnogo manje. Cena počinje od 0,40 centi po kliku.
UDIMI posebna ponuda
kupite UDIMI solo oglase sa popustom 5 USD
kupite UDIMI solo oglase sa popustom 5 USD
Kako kupiti solo oglase na Udimiju
 
Sada idemo kroz postupak kupovine Udimi solo oglasa korak po korak.

Korak 1: Potražite prodavca

Prodavci se nalaze u odeljku prodavaca unutar kontrolne ploče. Koristi filtere na vrhu da biste pronašli prodavca koji najbolje odgovara potrebama vaše kampanje. Udimi zadani filter dobro funkcioniše za neke ljude, ali preporučujem upotrebu filtera za pretraživanje da biste proverili sve opcije.

Korak 2: Proverite rezultate pretraživanja

Posle primene filtera, rezultat prikazuje kartice prodavaca sa imenom, fotografijom, biografijom, cenom po kliku, procentom prodaje i ocenama kupaca.

Korak 3: Pregledajte profil prodavca

Odaberite prodavca da vidite njegovu zemlju, ocenu i nagrade. Imate mogućnost slanja poruka, dodavanja u omiljene ili blokiranja.

Korak 4: Proverite statistiku prodavca

Udimi vam daje statistiku o poslednjih 30 pojedinačnih prodaja svakog prodavca.

Korak 5: Pregledajte ocene kupaca

Udimi drži i pozitivne i negativne ocene svakog prodavca. Ali imajte na umu da sve ocene daju samo kupci Udimi solo oglasa.

Korak 6: Pošaljite vašu narudžbenicu

Na ovom obrascu odaberite željeni broj poseta, datum isporuke, postavite filtere za dodavanje linkova na odredišnu stranicu i iskopirajte svoj e-mail koji reklamirate. Svaki prodavac ima minimalan i maksimalan broj posetilaca, zavisno od odabranog datuma. Kada odaberete sve, dodajte svoju narudžbenicu u korpu.

Korak 7: Pričekajte da se prihvati vaša narudžbenica

Prodavcii imaju do 24 sata da prihvate ili odbiju vašu poruđbinu. Jednom prihvaćeni, videćete sve pojedinačne tekstove na stranici za naručivanje ako treba da ih pregledate. Vaš jedini posao oglašivača je da obavite opsežnu procenu prodavca uvidom u njegovu statistiku i razumevanje te izabrati najprikladnijeg prodavca za vašu poslovnu nišu.
Free Report From Tony Tezak
Saveti za pronalaženje dobrog prodavca

Želite li pronaći odgovarajućeg prodavca za oglasnu kampanju? To ponekad može biti zastrašujući zadatak.


Statistika fiksirana na prodavce nije dovoljna da biste dobili najboljeg prodavca. Evo nekoliko saveta na koje treba paziti:

Pregledajte ocene i stope konverzije prodaje, koje obično pruža sistem, na osnovu prošlih radnih iskustava prodavca.

Pojedinačni oglasi naplaćuju se po ceni po kliku. Cene su različite i razlikuju se za svakog prodavca. Budite vrlo oprezni dok birate svog prodavca jer ne želite da uložite stotine dolara i da ne postignete željene rezultate.

Nikada nemojte odabrati prvog prodavca koga vidite na listi za vašu nišu. Uvek se potrudite da potražite na platformi kandidata koji vam najviše odgovara.  
Uvek koristite filter za pretragu kako bi pronašli prodavca u skladu sa vašim zahtevima. 

UDIMI CENE:

Koliko to košta?

Udimi je potpuno besplatno tržište solo oglasa na koje se možete pridružiti i počnete sa kupovinom oglasa.
Ali korisnici imaju mogućnost nadogradnje članstva na Udimi platformi kako bi dobili pristup naprednim funkcijama.
Cena Udimi solo oglasa nije baš visoka – tipični trošak je između 0,35 i 0,95 USD po kliku .
Razlog zašto se svaka pojedinačna cena oglasa razlikuje je taj što svaki prodavac oglasa, postavlja svoje cene paketa na osnovu cene klika. Obično je veća stopa cene po kliku viši kvalitet email liste prodavca koji možete očekivati.
Prime Membership

Korisnici Udimi imaju mogućnost nadogradnje naloga na Prime Membership, koji košta 19,95 USD . Ako nadogradite svoj nalog na Prime Membership, dobićete napredno filtriranje svih vaših solo oglasa povrh osnovnog filtriranja.
Udimi koristi Javascript, IPv6 i HTML5 da “ubije” još beskorisnije posete i uštedi vaš novac. Nadalje, pomaže im da identifikuju potencijalno loše prodavce i da u budućnosti spreče prevare sa klikovima.
Na taj način, možete da zaradite veće provizije za affiliate partnere – 50% od Prime pretplate za svakog vašeg refferala i 15% za svaki kupljeni solo paket .
Takođe, postoji mogućnost stvaranja prilagođenih affiliate sporazuma sa Udimi dobavljačima i tako zaraditi još veću proviziju. Ona može dostići čak 90% .