Pretvaranje posetioca u potencijalne klijente prvi je korak u stvaranju odnosa između vas ili vaše kompanije i potencijalnog kupca.

U digitalnom marketingu odredišna (Landing) stranica je samostalna web stranica, stvorena posebno za marketinšku ili reklamnu kampanju.

 Šta je (Landing page) odredišna stranica?
Šta je (Landing page) odredišna stranica?

Šta je (Landing page) odredišna stranica?

Odredišna stranica (Landing page) je stranica na vašem web sajtu koja je dizajnirana za pretvaranje posetioca u potencijalne klijente. To je razlikuje od drugih stranica na Vašem web sajtu tome što slijedi oba kriterija:

  1. Ima obrazac koji vam omogućava da zabeležite podatke o posetiocu (ime I email adresu) u zamenu za željenu ponudu. 
  2. Jedina svrha odredišne ​​stranice je pretvaranje posetioca u potencijalne klijente (početna stranica koja ima i obrazac ne računa se kao odredišna stranica jer služi i u druge svrhe).

Jednostavno rečeno, odredišna stranica je svaka stranica koja ima obrazac i nema druge smetnje – evo primera:

Upravo taj fokus čini odredišne ​​stranice najboljom opcijom za povećanje stope konverzije vaših marketinških kampanja i smanjenje troškova sticanja potencijalnog klijenta ili prodaje.

Pogledajte i primer odlične Landing (odredišne) stranice. Veoma povoljno SAJT ZA ČAS izrađuje odredišne (Landing) stranice.

Ključna razlika između početne stranice i odredišne ​​stranice
Zašto su odredišne ​​stranice toliko zastrašujuće dobre u pretvaranju posetilaca u kupce

Ispod imamo početnu stranicu i odredišnu stranicu postavljene jednu pored druge. Pogledajte kako početna stranica ima mnoštvo ponuda , a odredišna samo jednu ? To je prilično tipično.

Iako početna stranica ima desetine linova koji su potencijalna smetnja, odredišna stranica je super fokusirana. Manje linkova na odredišne stranice povećava konverzije jer postoji manje primamljivih “clickables” koji bi posetioca odvratili od poziva na akciju. Zato stručnjaci za marketing uvek koriste namensku odredišnu stranicu kao odredište svog prometa.

Naravno, početna stranica treba da izgleda neverovatno dobro. Promoviše vaš brend, omogućava ljudima da istraže niz proizvoda i nudi dodatne informacije o kompaniji i njenim vrednostima. Odavde posetilac može otići bilo gde – prijaviti se za posao, pročitati neka saopštenja za javnost, pregledati uslove usluge itd.

Ali neće nužno obaviti kupovinu. I to je poenta.

Odredišna stranica za ovog korisnika ima potpuno drugu svrhu. U kombinaciji sa super dobrim oglasima koji promovišu jednu ponudu, sve u vezi sa tim naporno radi kako bi ove posetioce pretvorilo u kupce . Radi odličan posao kako bi pretvorio promet koji brend već ima u kupce. To je moć odredišnih stranica!

Kako funkcionišu odredišne ​​stranice?

  1. Osoba završava na odredišnoj stranici i vidi poziv na akciju sa obrascem za prijavu.
  2. Osoba ispunjava obrazac koji ga pretvara od posetioca u potencijalnog klijenta.
  3. Podaci upisani u polja obrasca tada se prikupljaju u vašu bazu podataka o potencijalnim klijentima.
  4. Prodajete određeni proizvod kontaktu ili klijentu na osnovu njihovog interesovanja.

Potrebni elementi za uspešnu konverziju

Iako je odredišna stranica glavna komponenta procesa konverzije, postoji više sredstava koja rade zajedno kako bi vaša konverzija bila uspešna.

Poziv na akciju (CTA): CTA je slika ili red teksta koji traži od vaših posetilaca da dovrše određenu radnju. Na odredišnim stranicama, poziv na akciju govori posetiocu gde treba kliknuti da pristupi ponudi. CTA se mogu pronaći na stranicama vašeg web sajta na kojima je sadržaj u skladu sa vašom ponudom, kao i na relevantnim postovima na blogu koji podržavaju sadržaj vaše ponude. Što CTA više odjekuje odredišnom stranicom i drugim stranicama na kojima se promoviše, veća je verovatnoća da će posetilac izvršiti konverziju. 

Odredišna stranica: Odredišna stranica sama je obrazac koji posetilac popunjava kako bi pristupio ponudi. Kao što je ranije spomenuto, njegova jedina svrha je objasniti prednosti date ponude i da postakne posetioce da se pretvore u potencijalne klijente. Nakon što se obrazac pošalje, posetioca treba preusmeriti na stranicu “zahvalnosti”.

Stranica zahvalnosti: Iako je u većini email poruka postoji zahvalnica za izvršenu akciju, preporučuje se da svom novom potencijalnom klijentu dostavite posebnu stranicu sa zahvalnicom. Na stranici zahvalnosti nalazi se dugme “preuzmi odmah” na koje mogu doći novi potencijalni klijenti kako bi preuzeli ponudu koju ste ponudili na odredišnoj stranici. Osim što hostuju ponudu, stranice zahvalnosti odličan su način za nastavak procesa konverzije. Ostale ponude (sezonska sniženja, konsultacije, webinare i drugo) treba prikazati sa drugim obrascem ili posebnim CTA pozivom na akciju na stranici zahvalnosti kako biste ohrabrili posetioca kuda dalje.

Izgradnja odlične odredišne ​​stranice

Hajde da pogledamo koji su to koraci koje bi trebalo da sledite kako bi povećali izglede za konverziju na odredišnoj stranici.

Najbolje prakse za odredišnu stranicu

  • Napravite zanimljiv naslov: Morate razviti naslov koji će odmah privući pažnju posetilaca i naterati ih da žele čitati dalje. To je prva stvar koju će videti kada dođu na vašu odredišnu stranicu, a vi ne želite da to bude posljednja.
  • Efikasno prenesite vrednost svoje ponude: Koncizno i efikasno prenošenje vrednosti ponude ključno je za razvoj vaše odredišne ​​stranice. Jeste li ikada čuli za blink test? Blinking test u osnovi kaže da morate preneti svoju poruku i vrednost pre nego što vaš posetilacj ima vremena i da trepne, što znači u praksi da imate oko  3-5 sekundi. Ako to ne učinite uspešno, riskirate da izgubite tu konverziju; obično je potreban samo jedan „treptaj“ da bi neko odlučio da li želi da ostane na vašoj odredišnoj stranici ili ne. 
  • Dodajte znakove za nabrajanje: Iz bilo kog razloga, mi ljudi volimo mešati stvari i imamo kratak nivo pažnje za stvari poput odredišnih stranica. Da bi vaš čitaoc bio angažovan, izbegavajte pisanje dugih odlomaka na svojoj odredišnoj stranici. Umesto toga, napišite kratak sažetak ponude, a ispod sažetka navedite ključne reči o onome što posetilac može očekivati ​​čitanjem preuzetog materijala. Predstavljanje ovih informacija kao uvodnih tačaka zadržaće čitaoca angažovanim i daće im i uvid u ono što sledi, što ih može navesti na konverziju.
  • Napravite obrazac: Kada kreirate obrazac za svoju odredišnu stranicu, vodite računa o broju polja obrasca koje uključujete. Broj polja obrasca koje imate trebao bi biti u korelaciji sa fazom zainteresovanosti kupca. Obično, želite da obrasci budu kratki i da dobijete osnovne podatke, poput imena i adrese e -pošte. Što je vaš sadržaj detaljniji, trebate razmisliti o dodavanju više polja jer su potencijalni kupci sve bliži kupovini. Kad dođu u fazu donošenja odluke, trebaće vam više informacija kako biste bolje razumeli kontakt osobu da bi mogli bolje zatvršiti prodaju.
  • Uklonite navigaciju web sajtom: Prilikom izrade odredišne ​​stranice želite ukloniti svaku priliku da posetilac napusti stranicu. Uklanjanjem navigacije web sajta sa odredišne ​​stranice, usmeravate svog posetioca da se fokusira samo na sadržaj koji mu je pri ruci, umesto da mu pažnju ometaju druge primamljivi linkovi na vašem web sajtu/blogu.
  • Dodajte slike: Ko ne voli dobru sliku? Svakako uključite relevantnu i privlačnu sliku na svoju odredišnu stranicu kako biste privukli posetioca. Verovatnije je da će ljudi ostati na stranici ako postoji zadivljujuća slika.
  • Dodajte ikone za deljenje na društvenim mrežama : Iako biste trebali ukloniti svu navigaciju sa odredišne ​​stranice, važno je uključiti ikone za dijeljenje na društvenim mrežama kako bi ljudi mogli deliti odredišnu stranicu sa drugima na svojim društvenim platformama. Međutim, kada to učinite, budite sigurni da se klikom na ikonu otvara u novoj kartici ili prozoru. Ne želite preusmeravati ljude sa stranice, ali im želite dati jasnu opciju da je promovišu.
  • Dodajte svedočanstva koja su relevantna: U današnje vreme ljudi uvek gledaju recenzije proizvoda i usluga pre nego što kupe, a to se može odnositi i na odredišne ​​stranice. Nemojte dodavati ​​svedočanstvo koje se uopšteno povezuje sa vašom ponudom. Uverite se da je u direktnoj vezi sa onim što promovišete. Ako nemate kvalitetno svedočanstvo, najbolje je da ga I ne postavljate. Isti savet se odnosi i za postavljanje nagrada i priznanja na vašu stranicu.
  • Pobrinite se da vaša uputstva o sledećim koracima budu jasna: Obrazac na odredišnoj stranici obično podrazumeva da ga trebate ispuniti, ali svakako na svoju odredišnu stranicu uključite kopiju koja to sugeriše (obično pri kraju stranice). Ovo bi moglo biti nešto tako jednostavno kao što je: “Za pristup e-knjizi, molimo vas da ispunite obrazac sa desne strane.” Jednostavno je, ali posetiocu daje jasno uputstvo o sledećim koracima, zbog čega će verovatnije doći do konverzije.

Usmeravanje prometa na odredišne ​​stranice

Vaš posao nije gotov posle izrade odredišne stranice. Zapravo, tek je počeo. Morate naterati ljude da pogledaju vašu odredišnu stranicu, inače, koja je svrha njenog stvaranja? Ispod su najbolje preporuke za promociju vaše odredišne ​​stranice.

  • Dugme Call-to-action (CTA): Kao što je ranije spomenuto, CTA je odličan način za promociju sadržaja odredišne ​​stranice. Zapamtite, CTA mora biti u skladu sa sadržajem na kojem se nalazi i sa odredišnom stranicom. Što su ta sredstva kohezivnija, veća je verovatnoća da će se ljudi pretvoriti u kupce. Postavite CTA na stranice web sajta sa mnogo poseta koje su relevantne za ponudu i na postove na blogu koji podržavaju ponudu.
  • E -pošta: Email je odličan način za promociju vaše odredišne ​​stranice. Pošaljite promotivne e -mailove na ciljanu listu za razliku od cele baze podataka e -pošte. Što je lista ciljanija u odnosu na vašu odredišnu stranicu, veće su šanse da će ljudi izvršiti konverziju. Nemojte misliti da u mailovima morate izmisliti nešto novo; dosta sadržaja odredišne ​​stranice može se prenameniti u email -poštu.
  • Društveni mediji : Kao što ste verovatno svesni, društvene mreže su odlično oruđe za širenje informacija o vašem sadržaju. Međutim, Ne promovišite na svakoj platformi jer mislite da biste to trebali učiniti. Odaberite nekoliko platformi na kojima znate da su vaše ciljane osobe i snažno se promovišite. Nemojte promovisati na Facebook stranici samo zato što to rade svi drugi – razmislite o tome jesu li vaši potencijalni kupci strastveni korisnici Facebooka. Ako nisu, verovatno bi trebali potražiti neke druge platforme.

https://zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/sta-su-odredisne-stranice.pnghttps://zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/sta-su-odredisne-stranice.pngZarada na NetuInternet marketingWeb TrafficCall-to-action (CTA),Landing stranice,odredišne stranice,Stranica zahvalnosti
Pretvaranje posetioca u potencijalne klijente prvi je korak u stvaranju odnosa između vas ili vaše kompanije i potencijalnog kupca. U digitalnom marketingu odredišna (Landing) stranica je samostalna web stranica, stvorena posebno za marketinšku ili reklamnu kampanju. Šta je (Landing page) odredišna stranica? Šta je (Landing page) odredišna stranica? Odredišna stranica ...