Coinbase-digitalni novčanik
Šta su Squeeze Pages
Šta su Squeeze Pages?

Šta su Squeeze Pages (stranice za prikupljanje) ?

Stranica za prikupljanje je dizajnirana da izvuče email adresu posetioca sajta nudeći nešto vredno zauzvrat. Podstičete posetioce da se uključe u e-mail listu pretplatnika kako bi prikupili više informacija o proizvodu ili usluzi predstavljenoj na glavnoj stranici za prikupljanje. (Napomena: Squeeze stranice nisu uvek iskačući prozori. Preduzeća mogu dizajnirati squeeze stranice na nekoliko načina. Više informacija o tome će biti razmotreno kasnije u vodiču.) Uspešna Squeeze Page ne traži samo email adresu vašeg posetioca. Squeeze stranice takođe pružaju dobar razlog zašto bi posetioci trebali da daju svoje lične podatke u zamenu za bilo koju vrednu ponudu koju imate na raspolaganju. Ponuda bi trebala da bude neodoljiva kako bi opravdala potrebu da zatražite email adresu vašeg posetioca.

Ponuda vaše squeeze stranice takođe treba da bude ekskluzivna. Ako nudite nešto što je već dostupno negde (npr. video koji je takođe dostupan besplatno na YouTube-u), ne samo da ćete iritirati vaše posetoce, već i vaš kredibilitet nikada neće biti isti.

Zašto su Squeeze Pages (stranice za prikupljanje) važne?

Squeeze stranice su važne jer vam omogućavaju da dobijete email adresu vašeg posetioca da biste im kasnije mogli nešto prodati. Ako uspete da  dobijete njihovu email adresu, imate priliku da ih gurnete dalje u prodajni tok i izgradite trajni odnos sa njima.

I tu se „dobar“ marketing pretvara u „odličan“ marketing – sa trajnim odnosima sa kupcima .

Šta možete da ponudite na svojoj squeeze stranici? Neka digitalna sredstva koja možete da istaknete:

  • Ebook
  • Radni listovi
  • Newsletter
  • Video ili webinar
  • Besplatan izvještaj
  • Podcast
  • Skup korisnih resursa 

Pre nego što kreirate svoju squeeze stranicu, morate odrediti koji će digitalni resurs da bude najvredniji vašim posetiocima. Ako su vaši potencijalni kupci početnici, možda će pronaći veću vrednost u detaljnom email kursu ili ebook-u, a ne samo u jednoj infografici koju ne razumeju baš najbolje.

S druge strane, ako su vaši klijenti zauzeti i uvek u pokretu, možda će im podcast ili infografika biti vredniji jer ih mogu brže ppregledati. Ne postoji “ispravna” ili “pogrešna” ponuda za korištenje, ali vodite računa o svojim posetiocima i o tome koja će im sredstva biti najprivlačnija da vam daju svoju email adresu.

Po čemu se Squeeze stranice razlikuju od odredišnih (Landing) stranica?

(Landing page) odredišna stranica je samostalna stranica koja je kreirana da ispuni cilj – povećanje konverzije. Landing stranica treba da posetioce pretvara u potencijalne kupce. Ona daje znatno više informacija i ne sadrži ometajuće faktore (banere, druge linkove itd) koji bi čitaoca odveli dalje od glavne ponude. Ciljevi odredišne ​​stranice nakon klika mogu da variraju od preuzimanja e-book i email kursa, besplatnih registracija itd.

Stranica za prikupljanje ima samo jedan cilj: da dobijete ime posetioca i email adresu ili samo email adresu. Ponuda na squeeze stranici može da varira ali “zadatak” ostaje isti – prikupite ime posetioca i adresu e-pošte. Neke squeeze stranice mogu posle klika da vode na odredišne ​​stranice, ali odredišne ​​stranice nakon klika ne vode na stranice za prikupljanje jer odredišne ​​stranice nakon klika mogu da imaju različite ciljeve.

Obrazac za prikupljanje potencijalnih kupaca na vašoj odredišnoj stranici nakon klika može da bude detaljan (zavisi od proizvoda koji se reklamira). Međutim, obrazac na vašoj squeeze stranici mora da bude kratak i precizan.

Da sumiramo, ključne razlike između odredišne ​​stranice nakon klika i stranice za prikupljanje su:

Squeeze PageOdredišna stranica
Ima jedan cilj konverzije (hvatanje email adresa)Može da ima više ciljeva konverzije
Uglavnom je stranica sa kratkom formomMože da bude duga ili kratka forma, zavisi od ponude
Uključuje jednostavan, kratak obrazac za dobijanje kontakataMože da ima detaljan obrazac ako je proizvod/usluga komplikovana
Nije nužno samostalna stranica (može da bude deo početne stranice)Uvek je samostalna stranica
Sledi e-mail dobrodošlice/zahvalnostiNe prati je uvek direktno e-mail dobrodošlice

Po čemu se Squeeze stranica razlikuje od početne stranice?

squeeze-page-1

Vaša početna stranica je obično glavna stranica i najčešće je vrlo “zauzeta” jer sve svoje proizvode i usluge predstavljate na početnoj stranici. Vaša početna stranica je dizajnirana u svrhu edukacije vaših potencijalnih kupaca o svemu što ih može interesovati.

S druge strane, stranica za prikupljanje je dizajnirana sa jednim specifičnim ciljem  — da uhvati imena i email adrese čitalaca dok pravite svoju listu pretplatnika. Squeeze stranice se, međutim, mogu koristiti na početnim stranicama u obliku iskačućih prozora –  popap (engl. pop-up) ili zaglavlja. Odredišne ​​stranice nakon klika nikada nisu deo primarne web stranice, a ovo je jedina bitna razlika koja razdvaja ove dve vrste stranica jednu od druge.

Šta treba da sadrži Squeeze stranica

squeeze-page-2

Elementi u nastavku trebali bi se nalaziti u vašoj squeeze stranici da biste povećali konverzije:

  • Privlačan i relevantan naslov
  • Kratak primer koji jasno objašnjava vrednost ponude
  • Slika ponude koja se promoviše
  • Forma koja sadrži samo neophodno
  • CTA dugme koje ima direktnu poruku i u kontrastu je sa dizajnom vaše stranice

Ko obično koristi Squeeze Pages?

Squeeze stranice se mogu koristiti u svim poslovnim nišama — od modnih i kozmetičkih sajtova do kompanijskih sajtova. Stranice nisu specifične za industriju jer se njihova primarna svrha ne odnosi na jednu industriju, već obuhvata sva preduzeća bez obzira na veličinu ili lokaciju.

Bilo da vodite online butik ili imate revolucionarni softver za upravljanje projektima, izgradnja trajne veze sa svojim potencijalnim kupcima pomaže vam da održite dugoročni uspeh. Prvi korak u tome je prikupljanje njihovog imena i email adrese  – tačna svrha stranice za prikupljanje.

Kako da poboljšam konverzije Squeeze stranica?

Baš kao i kod tradicionalnih odredišnih stranica nakon klika, najbolji način za optimizaciju squeeze stranica i poboljšanje konverzija je A/B testiranje.

A/B testiranje je proces poređenja dve varijante stranice da bi se utvrdilo koja varijanta ima najbolje performanse.

Da biste pokrenuli A/B test, odaberite element koji želite da testirate na svojoj squeeze stranici (evo nekoliko primera u nastavku) i promenite ga na jednoj varijanti stranice. Kada dobijete dovoljno podataka o tome koja verzija radi bolje, možete da posvetite svoje resurse najboljoj verziji. Ili, naravno, možete nastaviti da testirate različite elemente na stranici.

Evo liste stavki koje možete da testirate na svojim stranicama  da biste poboljšali konverzije:

  • Dužina naslova
  • Veličina CTA dugmeta
  • Boja CTA dugmeta
  • Kopiranje CTA dugmeta
  • Form position
  • Dužina stranice
  • Pozadinska slika

Kako da kreiram Squeeze stranicu?

Kada je u pitanju kreiranje vaših squeeze stranica, postoje dve osnovne metode koje možete koristiti:

  • Unajmite web dizajnera i programera da napravi stranicu za vas
  • Odaberite alat za pravljenje odredišne ​​stranice, koji će vam pomoći da je sami kreirate

Šta treba da uradite posle uspešne prijave na squeeze stranicu?

Ako vaša squeeze stranica bude uspešna, uskoro ćete imati gomilu novih email adresa. Ovo su potencijalni klijenti koji su izrazili određeni interes za temu koja se odnosi na vaše poslovanje, tako da je u vašem najboljem interesu da im se obratite što je pre moguće.

Evo nekoliko koraka koje treba da uradite posle prijave na vašu squeeze stranicu:

  1. Isporučite robu – Šta god da ste obećali u zamenu za njihove kontakt informacije, sada je vreme za isporuku. Bilo da se radi o besplatnoj e-knjigi, predlošku, webinaru ili nečemu sasvim drugom – pobrinite se da sadržaj dostavite svojim novim potencijalnim klijentima što je brže i lakše moguće.
  2. Pokažite stranicu „zahvalnosti“ – Neko vam je poverio svoju email adresu, najmanje što možete da uradite je da se zahvalite. Iskoristite ovo kao priliku da posetiocima kažete šta će se sledeće dogoditi i udmah odgovorite na sva pitanja koja možda imaju.
  3. Pošaljite odmah email – Podesite autoresponder da se pokreće svaki put kada neko popuni obrazac na vašoj squeeze stranici. Ovaj e-mail bi trebao da podseti posetioce zašto su vam uopće dali svoju email adresu i objasni im šta se dalje događa.
  4. Nastavite sa Drip marketingom – dodajte sve potencijalne klijente koji dolaze preko vaše squeeze stranice u vašu email kampanju. To će ih naterati da se idu dalje niz prodajni levak i da budu sve bliže kupovini. Možete da im preporučite sličan sadržaj, ponudite im promocije ili da ih dodate u svoj newsletter.

Da li funkcionišu Squeeze Pages?

Squeeze stranice obično imaju neke od najviših stopa konverzije od svih ostalih tipova odredišnih stranica. Posetioci su već izrazili svoje interesovanje klikom na stranicu, Sada samo treba da im olakšate i pojednostavite da unesu svoju email adresu i dobiju ono zbog čega su došli.

I dok bi “squeeze page” možda bila neuobičajena fraza ovih dana, trgovci  i dalje vole da ih koriste za kampanje za generisanje potencijalnih kupaca. Lako ih je napraviti i umnožavati, što znači da možete više vremena testirati različite elemente na njima. Tako otkrivatei šta radi za vašu publiku i optimizujete ih za konverzije.

Verujte, trud se zaista isplati.

Originally posted 2022-12-19 22:25:32.

https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/sta-je-squeeze-page.jpg?fit=660%2C990&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/sta-je-squeeze-page.jpg?fit=64%2C96&ssl=1Zarada na NetuInternet marketingda li funkcionišu squeeze pages,internet zarada 2024,kako da kreiram squeeze stranicu,kako zaraditi online,kako zaraditi preko interneta,Landing stranica,Odredišna stranica,posao od kuce,Šta su Squeeze Pages,sta treba da sadrži Squeeze stranica,zarada na internetu 2023
Šta su Squeeze Pages?Šta su Squeeze Pages (stranice za prikupljanje) ?Stranica za prikupljanje je dizajnirana da izvuče email adresu posetioca sajta nudeći nešto vredno zauzvrat. Podstičete posetioce da se uključe u e-mail listu pretplatnika kako bi prikupili više informacija o proizvodu ili usluzi predstavljenoj na glavnoj stranici za prikupljanje....