PPC oglašavanje ili zarada po kliku (en: PPC tj. Pay Per Click).

Ovo je jedan je od najbržih načina za  dovođenje novih posetioca na svoj sajt i za realizovanje veće prodaje proizvoda ili usluga. Da bi se baš vaš sajt prikazao u vrhu rezultata pretrage, potrebno je da napravite dobru reklamu za ključne reči koje targetirate, kao i da je dobro optimizujete.

PPC oglašavanje ili zarada po kliku (en: PPC tj. Pay Per Click)

Pomoću PPC oglasa možete biti iznad sajtova koji zauzimaju prva mesta u organskoj pretrazi. Prednost ovakvog načina oglašavanja jeste što, za razliku od optimizacije sajtova, možete vrlo brzo da se veoma dobro rangirate u rezultatima pretrage. To će vas, naravno, i koštati, ali će i cena zavisiti od toga koliko ste i vi stručni u tome.

U ovakvom modelu reklamiranja platićete samo onda kada neko klikne na vaš oglas i tako će na vaš sajt doći ljudi koji su u potrazi za tim što vi nudite. Ukoliko uspete da ih zainteresujete za svoju uslugu ili proizvod, PPC marketing može biti veoma isplativ za vas. Međutim, veći broj klikova značiće i više novca koji je potrebno izdvojiti na reklamiranje.

Facebook i Google su PPC platforme koje se najviše isplate, ali odabir ipak zavisi od toga šta vam je krajnji cilj reklamiranja.

Google oglasi – Google je definitivno broj 1 kada je u pitanju reklamiranje na internetu, jer svaki dan preko ovog pretraživača možete doći do milijarde različitih rezultata. Njegova dominantna pozicija na tržištu može vas povući da se i vi odlučite za ovu platformu, ali treba da znate da će veća konkurentnost određenih ključnih reči dovesti i do veće cene reklamiranja.

Facebook oglasi – Govoreći o reklamiranju, popularnost ove društvene mreže ne dovodi se u pitanje. Na osnovu informacija koje Facebook poseduje o svojim korisnicima moguće je vrlo precizno filtrirati oglase tako da se prikažu određenoj ciljnoj grupi ljudi. U zavisnosti od starosti, interesovanja, pola, lokacije i drugih karakteristika, vaši oglasi će biti prikazani ljudima koji su najsličniji vašim potencijalnim klijentima. Pored Facebooka, u Facebook Ads spada i Instagram, a uskoro se najavljuje i integracija WhatsApp aplikacije.

Microsoft oglasi – Konkurentnost Microsofta porasla je nakon što su se spojili Bing i Yahoo, a posebno u SAD, gde se Bing mnogo bolje pozicionira nego u drugim delovima sveta. Upotreba ove platforme može dati odlične rezultate za ciljnu grupu koju targetirate svojim oglasom.

AdRoll – Pomoću ove platforme preko banera možete retargetovati posetioce svog sajta, a ovakav prikaz je moguć na Googleu, društvenim mrežama i drugim sajtovima na kojima ova platforma ima dogovorenu opciju retargetovanja.

Zarada na NetuInternet marketingKako zaraditi OnLineinternet marketing,ključne reči,Pay Per Click,PPC
PPC oglašavanje ili zarada po kliku (en: PPC tj. Pay Per Click). Ovo je jedan je od najbržih načina za  dovođenje novih posetioca na svoj sajt i za realizovanje veće prodaje proizvoda ili usluga. Da bi se baš vaš sajt prikazao u vrhu rezultata pretrage, potrebno je da napravite dobru reklamu za...