
Email marketing stalno se menja i kritično je okruženje. Ako ga ispravno koristite i vaše poslovanje na netu može da raste. Suprotno, ako pogrešno shvatite i razumete email marketing vaš posao neće uspeti. Vaše marketinške poruke koje svojim pretplatnicima šaljete email-om prave razliku između uspeha i neuspeha, pa zato se koncentrišite na postizanje rezultata kojima stremite.
Čini se da postoji beskrajno mnogo rasprava između onoga šta marketinšku kampanju emailom čini uspešnom.
Personalizacija je sigurno nešto što ne želite prevideti.
Email marketing – personalizacija za najbolje rezultate
Zašto je personalizacija toliko važna u e-mail marketingu? Uvek je lepo kad vam se neko direktno obrati i nazove vas vašim imenom. Ni email marketing nije izuzetak.
Kada vaši pretplatnici vide svoje ime u naslovu maila, šanse da se vaša e-mail poruka otvori dramatično se poboljšavaju. A otvaranje vaše poruke od strane pretplatnika prvi je korak ka pokretanju čitave kampanje.
Toplo preporučujem upotrebu KOD-a za personalizaciju u kampanjama autorespondera kako biste čitaoce pozdravili njihovim imenom i dali im lični pečat.
Email marketing – dizajn brenda
Dobar dizajn je element koji vašu email poruku može učiniti privlačnijom.
Marketing e-maila je važan za dizajn marke
Vaša email strategija trebalo bi da se integririše u vaš celokupan marketing plan. Deo te integracije treba da bude i dizajn i sadržaj vaših biltena i poruka kampanje.
Izgled vaših email poruka trebao bi barem približno da liči na izgled vaše web stranice ili bloga. Takođe bih preporučio uključivanje logotipa vaše kompanije ako ga koristite. Sledeći ovu strategiju, vaši različiti marketinški pristupi mogu zapravo pomoći i ojačati jedni druge.

Ideja koja stoji iza dizajna brenda za email marketing je da imate konzistentan brend, izgled i osećaj tako da u bilo kom trenutku potencijalni klijenti ili kupci stupe u interakciju sa bilo kojim od vaših marketinških materijala,. Dobrim dizajnom opšta slika o vama se pojačava u pozitivnom smislu.
Ako dizajn vaših emal poruka nije prepoznatljiv, rizikujete da otuđite, pa čak i zbunite potencijalne klijente i kupce jer ne mogu uspostaviti vezu između vaše kompanije i poruke koju čitaju.
Zamislite email marketing kao jedan deo ukupnog marketinškog sistema za vaše poslovanje i iskoristite svaku priliku kako biste bili sigurni da su vaš brend, imidž i poruka ojačani na svim vašim marketinškim kanalima.
Naravno, ne smete prevideti sadržaj .
Vaši pretplatnici i potencijalni kupci ŽELE da se čuju sa vama. Zbog toga su pretplaćeni na vaše e-mail liste. Zato definitivno ima smisla imati svoju poruku, brend i informacije stalno u fokusu ispred sebe.
Kako email sadržaj utiče na kvalitetno isporučivanje
Sadržaj može apsolutno uticati na isporučivost vaših mail-ova! Mnogi ISP filtri za neželjenu poštu automatski će pregledati vaš sadržaj email-a i temu kako bi utvrdili da li je neželjena pošta. Ne postoji čarobno pravilo ili formula da će se e-mail dostavljati u pristiglu poštu, ali možete razviti malo zdravog razuma i slediti neke jednostavne smernice koje će vašoj marketinškoj poruci pomoći da dođe do pristigle pošte vaših pretplatnika.
- Redovi vašeg meila neka budu dugački od 50 do 65 znakova. Što su vaša redovi duži, veća je verovatnoća da će vaš mail biti označen kao neželjena pošta.
- Nemojte koristiti SVA VELIKA SLOVA u liniji naslova ili u tekstu.
- Izbegavajte slanje poruka koje imaju samo jednu veliku sliku. Imajte dobar balans teksta i slika. Što više teksta imate o svojim slikama, to bolje.
- Uverite se da nema pravopisnih ili HTML grešaka.
- Izbegavajte korišćenje neželjenih reči kao “novac”, “besplatno”, “dolari”, “gotovina”, “ograničena ponuda”, “lekovi” ili “pornografija”.
- Ograničite upotrebu linka “kliknite ovde”.
- Smanjite upotrebu podebljanog teksta, crvenog fonta, uskličnika (!!!), znakova pitanja (?) i simbola $ € £ @
- Proverite da li je vaš sadržaj relevantan za vašu ponudu i da li pomaže u stvaranju odnosa / kredibiliteta kod vaših pretplatnika.
Ovaj je post osmišljen kako bi vam pomogao da svoju poruku usresredite na ono što vas zanima. To je „ Relevantan sadržaj “.
Kako funkcioniše email marketing za relevantan sadržaj?

Ideja je osigurati da informacije koje šaljete budu relevantne za vaše tržište. Ovo je vrlo jednostavan koncept, ali vidimo da mnogi trgovci gube fokus. Počinju slati sadržaj koji nije uvek relevantan iz razloga zbog kog se pretplatnik pridružio listi. Krajnji rezultat je da pretplatnici mogu da izgube interes i počnu da ignorišu vaše poruke ili se čak odjave sa vaše liste.
Ključno je da budete sigurni da šaljete informacije za koje već znate da žele da ih dobiju. Setite se svoje početne ponude na stranici za snimanje (Squeeze page ili Landing page).
- Šta su vaši pretplatnici očekivali od vas?
- Jeste li nudili savete za mršavljenje?
- Da li ste ponudili izveštaj o tome kako generisati više prometa na internetu?
- Možda ste ponudili kurs o tome kako zaraditi novac od kuće.
- Možda su vaši pretplatnici jednostavno želeli da znaju kako pružiti dobru negu svojim kućnim ljubimcima, uzgajati lepše cveće…
Vaš posao je, jednostavno, da osigurate da sadržaj koji šaljete pretplatnicima zapravo bude povezan sa onim što traže.
Vidim da trgovci svoj marketinški fokus preusmeravaju sa jedne ponude na drugu ponudu. Jednog dana nude savete za mršavljenje, a sutradan njihov sadržaj u mailu govori o mobilnim telefonima. Krajnji rezultat ovog nedostatka fokusa je da pretplatnici izgube interes i vaša stopa odgovora na mail počinje padati.
Umesto da samo šaljete bilo kakav sadržaj samo da biste bili u kontaktu, malo razmislite ŠTA šaljete i ZAŠTO to šaljete. Naravno da želite veću prodaju. To je glavni razlog zašto ste započeli svoje marketinške kampanje email-om. TO je TVOJ cilj.
Zapitajte se: “Šta žele moji pretplatnici”? Kreirajte svoj sadržaj iz te perspektive. Pomozite im da u vašim mailovima dobiju odgovore na neko svoje goruće pitanje, da reše problem. Postarajte se da vaš marketinški sadržaj koji šaljete mailom bude nešto što zapravo očekuju, zašto su se za početak pretplatili na vašu listu.
Ispravite ove stvari i vaši pretplatnici vam neće mnogo zameriti na dizajnu samog maila. Ako su informacije ono što oni ŽELE da dobiju, dajte im ih što više, učinićete im veliku uslugu i verovatno je da će vas nagraditi svojim akcijama. To može biti novi blog post koji će redovno pratiti ili neki link da se registruju ili prodaja.
Što se tiče uspeha u email marketingu: relevantan sadržaj je zakon!

Honeygain – aplikacija za zaradu dijeljenjem internet veze
SEO vodič za početnike