Treba vam nekoliko dobrih saveta za email marketing?
Dakle, koje su osnove email marketinga koje bi trebalo da naučite i savladate? Većina koja tek počinje sa email marketingom misli da je sve što treba učiniti da pošalju dovoljno e-mailova i prodaja će uslediti. Uspješni stručnjaci za marketing e-pošte znaju bolje i savladavaju ove osnove za uspeh u email marketingu.
Dobijte dozvolu Pre nego što počnete bacati novac na kupljene liste i druge neželjene metode, budite sigurni da imate dozvolu za slanje email poruka. Ako niste sigurni kako dobiti tu dozvolu, pregledajte naš članak: Kako prikupiti pretplatnike za e-mail marketing .
Kupovina liste NIKADA nije dobra ideja. Zašto?
Za početak, ljudi sa ovih lista nisu tražili da ih dodate na vašu listu. Slanje marketinške poruke emailom ljudima koji to ne zatraže čini vas glavnim u slanju neželjene pošte.
Mnoge email adrese su neispravne i ne mogu se dostaviti. Slanje emailova na kupljenu listu znači da će puno vaših mailova biti odbijeno. Ovo će vam uništiti reputaciju kod glavnih dobavljača autoresponder usluga.
Od poruka koje prođu, mnogi od njihovih vlasnika će se požaliti. A od onih koji se ne žale, mnogi će jednostavno odlučiti da ne posluju s vama jer ste im poslali neželjenu poštu. Zapravo ćete ih poslati svojim konkurentima.
Jednostavno nema poslovnog smisla kupovati email liste.
Utrošite vreme i novac da napravite visokokvalitetnu listu ljudi koji ŽELE vaše informacije.
Nemojte samo praviti listu pretplatnika. Izgradite odnos sa njima
Mnogo ljudi je usmerilo svoj rad i trud na stvaranje liste i postoji dobar razlog za to. Izgradnja liste pretplatnika ključna je strategija koju koriste vodeći internet marketari širom sveta. Čvrsto verujem da bi svako uspešno poslovanje na netu trebalo barem delom usmeriti na strategije za stvaranje liste pretplatnika.
Ali takođe mislim da je važno razumeti kako ta lista postaje dragocena imovina vašeg poslovanja. Ako je sve na čemu se fokusirate veličina vaše liste, propustićete puno prodaja i potencijalno izgubiti puno pretplatnika.
Ako se usresredite na izgradnju čvrste veze sa vašom listom pretplatnika, izgradićete kredibilitet, pretplatnici će vam verovati, a to će neizbežno dovesti do veće prodaje.
Zbog toga kažemo: „Nemojte samo praviti listu. Izgradite odnose ”.
Nema rasprave da je e-mail marketing moćna metoda za povećanje prodaje. Postupajte s čitaocima s poštovanjem. Neka vaše informacije budu relevantne . Pokažite im da vam je stalo do njihovih potreba. Usput će postati mnogo verovatnije da će poslovati sa vama. Tada vaša marketinška e-mail lista postaje neverovatno vredna.
Upravljajte očekivanjima pretplatnika
Ako pretplatnicima kažete da ćete im slati e-mail jednom nedeljno, a šaljete e-mail svaki dan, očekujte da će se mnogi pretplatnici odjaviti sa vaše liste, blokirati i izbrisati vaše poruke.
Izuzetak može da bude e-mail kurs koji traje 7 ili 10 dana.
Poštujte obavezu koju ste preuzeli i budite jasni o tome šta vaši pretplatnici mogu očekivati od vas. Doslednost vam uveliko pomaže u izgradnji kredibiliteta.
Ne treba da svaka poruka koju pošaljete bude prodajna poruka. Neke od vaših poruka treba da se fokusiraju na edukaciju i / ili pružanje korisnih saveta čitaocima. Ovo takođe pomaže da izgradite odnos. Ako vam čitaoci veruju i sviđate im se, verovatno će i poslovati sa vama. Možda treba da malo eksperimentišete ali važno je da pronađete ravnotežu.
Obratite pažnju na statistiku
Pomoću sistema aurespondera možete pratiti stopu otvaranja i stopu klikanja . Još je bolja mogućnost da saznate koji su linkovi u vašim mailovima kliknuti. Ovo vam pokazuje koje poruke pogađaju metu, a koje ne.
Kad primetite da vam se stopa otvaranja smanjuje, razmislite da ponovo preradite e-mail poruke.
Ako vidite e-mail koja se otvara, ali ima samo nekoliko klikova, preradite svoj poziv na akciju. Ponekad mala prilagođavanja daju velika poboljšanja u vašim marketinškim rezultatima. Nemojte samo slepo slati e-mail i nadati se najboljem. Pratite svoje rezultate.
Postoje li naprednije tehnike? Apsolutno! Ali ako odvojite vreme za savladavanje ovih osnovnih koraka, vaše će poslovanje rasti pre nego što vam budu trebale naprednije strategije.
https://zarada.nanetu.rs/blog/osnove-email-marketingahttps://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2021/06/Saveti-za-email-marketing-savladajte-osnove.png?fit=600%2C300&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2021/06/Saveti-za-email-marketing-savladajte-osnove.png?fit=128%2C85&ssl=1Email marketingKako zaraditi OnLineemail lista,Email Marketing,kako da radite affiliate marketing,mailing lista,newsletter
4 thoughts on “Saveti za email marketing – savladajte osnove”
5 koraka da pokrenete svoj posao na internetu
Kako prikupiti pretplatnike za e-mail marketing