Kratak kurs internet marketinga – Viralni marketing

Kratak kurs internet marketinga - Viralni marketing
Kratak kurs internet marketinga – Viralni marketing

Šta je “Viralni marketing”?

Viralni marketing se definiše kao marketing “od usta do usta”. Glavni prenosioci poruke su zadovoljni klijenti vašeg proizvoda ili usluge. Ovaj vid Internet marketinga možete realizovati preko elektronske pošte, statusa na socijalnim mrežama, “šerovanjem” URL-a ili postovima na forumima.

Kako funkcioniše viralni marketing?

Forumi i Blogovi

Kako funkcioniše viralni marketing?
Kako funkcioniše viralni marketing?

Internet forum je veb mesto za postavljanje diskusija medu njegovim članovima. Forumi su tematski podeljeni, poruke u ovim celinama su grupisane prema kategorijama, sadržaju ili hronološki. Blog ili veblog (skraceno blog, od engl. web log, blog) čini niz hronološki organizovanih unosa teksta, koji se prikazuju na veb stranicama (uglavnom su unosi sortirani od najnovijih ka starijim).

Oglašavanje na relevantnim forumima i blogovima organizovano je putem banera, kontekstualnog oglašavanja i PR tekstova.

Socijalne mreže

Socijalne mreže predstavljaju Internet lokacije koje služe za okupljanje, komunikaciju i upoznavanje korisnika na kome sadržaj kreiraju sami korisnici. Targetiranje i filtriranje grupa korisnika predstavlja platformu za ciljano oglašavanje. Medu najpoznatijim socijalnim mrežama su Facebook, Twitter, Tagged, MySpace i Linkedin.

Newsletter

Željena informativna elektronska pošta je periodična specijalizovana publikacija koja je od interesa za čitaoce. Kako se newsletter ne bi okarakterisao kao spam, dovoljno je jasno naznačiti način odjavljivanja korisnika sa mejling liste. Putem newsletter-a se obraćate postojećim klijentima.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *