viralni marketing

Viralni marketing se definiše kao marketing “od usta do usta”. Glavni prenosioci poruke su zadovoljni klijenti vašeg proizvoda ili usluge. Ovaj vid Internet marketinga možete realizovati preko elektronske pošte, statusa na socijalnim mrežama, “šerovanjem” URL-a ili postovima na forumima.

Forumi i Blogovi

Internet forum je veb mesto za postavljanje diskusija medu njegovim članovima. Forumi su tematski podeljeni, poruke u ovim celinama su grupisane prema kategorijama, sadržaju ili hronološki. Blog ili veblog (skraceno blog, od engl. web log, blog) čini niz hronološki organizovanih unosa teksta, koji se prikazuju na veb stranicama (uglavnom su unosi sortirani od najnovijih ka starijim).

Oglašavanje na relevantnim forumima i blogovima organizovano je putem banera, kontekstualnog oglašavanja i PR tekstova.

Socijalne mreže

Socijalne mreže predstavljaju Internet lokacije koje služe za okupljanje, komunikaciju i upoznavanje korisnika na kome sadržaj kreiraju sami korisnici. Targetiranje i filtriranje grupa korisnika predstavlja platformu za ciljano oglašavanje. Medu najpoznatijim socijalnim mrežama su Facebook, Twitter, Tagged, MySpace i Linkedin.

Newsletter

Željena informativna elektronska pošta je periodična specijalizovana publikacija koja je od interesa za čitaoce. Kako se newsletter ne bi okarakterisao kao spam, dovoljno je jasno naznačiti način odjavljivanja korisnika sa mejling liste. Putem newsletter-a se obraćate postojećim klijentima.

Zarada na NetuInternet marketingblogovi,forumi,internet marketing,socijalne mreže,Viralni marketing,zarada na netu
Viralni marketing se definiše kao marketing 'od usta do usta'. Glavni prenosioci poruke su zadovoljni klijenti vašeg proizvoda ili usluge. Ovaj vid Internet marketinga možete realizovati preko elektronske pošte, statusa na socijalnim mrežama, 'šerovanjem' URL-a ili postovima na forumima.Forumi i BlogoviInternet forum je veb mesto za postavljanje diskusija medu njegovim članovima. Forumi su tematski podeljeni,...