Kratak kurs internet marketinga – Statistika sajta

Analiziranje i praćenje statistike sajta daće vam jasnu sliku u kom pravcu treba usmeriti oglašavanje web sajta. Merenje efikasnosti oglašavanja na osnovu plaćenih prezentacija, banera, optimizacije za pretraživace ili kontekstualnih oglasa pomoći će vam da saznate koji vid oglašavanja je najisplativiji (i treba ga forsirati) odnosno finansiranje kog segmenta nije opravdano (i treba ga likvidirati). Suština statistike je povećanje profita.

Merenje uspešnosti prodaje i povećanja prihoda

Finansijske nauke nas uče da povećanje profita možemo ostvariti na četiri osnovna načina:

• Povećanjem obima prodaje i brojem klijenata
• Povećanjem cena i asortimana proizvoda i usluga
• Smanjenjem troškova
• Povećanjem efektivnosti prodaje i naplate, cash flow

Internet marketing je zastupljen u svim pomenutim metodama.

Google Analytics – Statistika sajta

Praćenje analitike i statisktike sajta je od presudne važnosti za dalja odlučivanja za investiranje u marketinške aktivnosti. Pomoću Googleovog alata dobićemo jasnu sliku o broju poseta, referalnih linkova, ključnih reči, geografskoj i demografskoj slici posetilaca sajta.

Korisni linkovi:

http://nanetu.rs
http://sajtzacas.com
http://www.google.com/analytics

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *