Kratak kurs internet marketinga – Baneri i Mailing lista

Baner predstavlja vid oglasa na web sajtu i koristi se kao reklama koja vodi na sajt onoga koga reklamirate. Česta je alatka internet marketinga.

Baneri su trenutno najrasprostranjeniji oblik oglašavanja na internetu. Oni su ustvari atraktivni oglasi u obliku statične slike ili animacije, čija je uloga da zainteresuju posetioca i posluže kao linkovi prema vašim web stranicama. Najčešće se upotrebljava kao oglasno sredstvo na web stranicama, e-mail newsletterima i slično.

baneri i mailing lista
Mail lista

Newsletter Baner reklama predstavlja tipični reklamni pristup gde firma može da postavi reklamu na komplementarnom sajtu sa linkom koji vodi korisnike do njihovog sajta.

Svrha banera je da privuče pažnju i mnogi oglašivači pokušavaju da dobiju što više poseta postavljanjem zanimljivih banera na udarnim mestima na stranici. Udarne pozicije su najčešće na vrhu stranice, koja je ujedno i najskuplja. Spuštanjem na dole (scroll – skrolovanje) cena postavljanja banera srazmerno opada.

Email marketing

Email marketing je vrsta internet marketinga u kojoj se proces promovisanja sajta sprovodi putem e-mail kampanje.

Odnosi se na intenzivnije prikupljanje informacija o svojim kupcima kako bi izgradili bolji odnos sa njima i ponudili im informacije koje bi ih i navele da kupe proizvod. Zainteresovani kupci mogu ostaviti kompaniji svoj email kako bi im ona slala korisne informacije o proizvodima ili uslugama (mailing lista, newsletter).

Pogledajte i ove tekstove

Kako prikupiti pretplatnike za e-mail marketing

Saveti za email marketing – savladajte osnove

Izjava o odricanju od odgovornosti: (Affiliate Disclaimer):

Ovaj post najverovatnije sadrži affiliate linkove. Zarađujem proviziju za kvalifikovane kupovine bez dodatnih troškova.

 

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *