Šta je sponzorisani sadržaj?

U osnovi sponzorisani sadržaj je kada kompanija kontaktira blogera, vlasnika bloga ili pisca sadržaja i ponudi plaćanje usluge u zamenu za stvaranje sadržaja ili objavljivanje sadržaja u vezi njihovog proizvoda, usluge ili brenda. 

Plaćanje sponzorisanih članaka na posećenim sajtovima je jedna od metoda kako napraviti dobar buzz na brzinu i povući veci broj posetilaca u vrlo kratkom roku. “Negativna strana” te metode je cena sponzorisanih članaka jer kad se saberu sve objave to ipak košta i ne mogu svi to priuštiti. Moguće je i da odziv neće biti kakav se očekuje, no to je sad priča za sebe. Članak ili dva većina može platiti i ukoliko to možete priuštiti postoje neke sitnice koje vam dodatno mogu povećati posetu, a o kojima mnogi ne razmišljaju.

seo ready - zarada na netu

Naslov u browseru ili title tagu, naslov na stranici ili h1 tagu ili bilo kakvi “naslovi” uopsteno su važni faktori za pretraživače. Naslovi su najbitniji jer od naslova kreće sve. Sponzorisani članak koji ima ključnu reč “sms poruke” u svom naslovu najverovatnije će se rangirati za tu frazu na pretraživačima, bilo na 2. stranici, bilo na 4. stranici, moguće i na prvoj stranici. Jedna stvar je sigurna taj članak će vući promet sa pretraživača, odredjeni procenat tih posetilaca kliknuće na vaš link u tom članku i doći će na vaše stranice. Što više posetilaca poseti i pročita vaš članak više ljudi će vam posetiti web sajt.

Kako sada povući više posetilaca sa pretraživača?

Koristeći ciljano tražene ključne reči u naslovima članaka, ali i koristeci za svaki članak drugi naslov ili čak malo modifikovan sadržaj. Većina sponzorisanih članaka ima jedan te isti naslov i jedan te isti tekst. Time se umanjuje vrednost samog članka i same stranice za pretraživače i gubi se potencijal. 30 istih članaka sa istim naslovom cilja istu frazu na pretraživačima, a ne mogu svih 30 biti u vrhu pretraživača. Ali, svih 30 mogu biti u vrhu, svaki za svoju frazu, kada bi svaki od njih imao svoj jedinstveni naslov i drugačiji sadržaj. Time bi članci vukli veću ukupnu posetu, više ljudi bi ih pročitalo i više ljudi bi kliknulo i došlo na vaše stranice.

Sponzorisani sadržaj može biti u obliku sponzorisanih blog tekstova ili sponzorisanih video zapisa i obično uključuje kreatora sadržaja koji govori o svom iskustvu s kompanijom ili proizvodom.

Bez obzira koliko veruju u opis, čitaoci nikada neće potpuno verovati da je vaša recenzija nepristrasna ako ste plaćeni da je napišete. Zato ne treba koristiti izraz  “recenzija” već naglasiti da se radi o plaćenom sadržaju.

sponzorisani sadržaj

Još nekoliko saveta

  1. Ostanite u svojoj niši:  Bez obzira da li ste plaćeni ili ne, treba da objavljujete samo ​​postove koji interesuju vaše čitaoce. To podrazumeva da i sponzorisani postovi budu u vašoj niši. Ako ste blog o kućnim ljubimcima nemojte objavljivati sponzorisane članke o mobilnim telefonima jer ćete na kraju razočarati svoje čitaoce.
  2. Sami pišite članke:  Mnogo je bolje da sami napišete sponzorisani sadržaj nego da to učini neko iz kompanije koja vam plaća.. Na taj način ste sigurni da je na blogu potpuno autentičan sadržaj I nije već objavljivan na drugim blogovima.
  3. Naplata po linku, a ne po članku:  Mnogi će vas oglašivači kontaktirati i tražiti da ipak objavite njihov sponzorisani post za 50 evra. Tada, kada dobijete post, ustanovite da se unutar teksta nalazi i 10 sponzorisanih linkova. Kao blogger, trebali biste naplaćivati ​​po broju linkova u tekstu, a ne po članku. Možete ponuditi popuste za više linkova u istom članku, ali budite sigurni da ste plaćeni za svaki link koji se pojavi u postu.

Zarada na NetuSEOinternet marketing,internet zarada,promet sa pretraživača,seo,Sponzorisani članak,zarada na netu
Šta je sponzorisani sadržaj? U osnovi sponzorisani sadržaj je kada kompanija kontaktira blogera, vlasnika bloga ili pisca sadržaja i ponudi plaćanje usluge u zamenu za stvaranje sadržaja ili objavljivanje sadržaja u vezi njihovog proizvoda, usluge ili brenda.  Plaćanje sponzorisanih članaka na posećenim sajtovima je jedna od metoda kako napraviti dobar buzz...