Kako sastaviti dobru mailing listu?

Bilo koji uspeh u e-mail marketingu započinje i završava se kvalitetnom pripremom. Plan mora biti na snazi ​​pre nego što započnete sa prikupljanjem tih e-mail adresa. Važno je da znate šta će se dogoditi nakon što se vaš potencijalni kupac prijavi, šta prima i kako se segmentira.

Kako sastaviti dobru mailing listu?
Kako sastaviti dobru mailing listu?

Email poruke za rešavanje problema

Ako želite napraviti dobru mailing listu, pobrinite se da poruke koje šaljete reše problem vašim potencijalnim kupcima. Oni se pridružuju vašoj e-mail listi sa jednom misli  koja im je na pameti: „Da li je ovo korisno za mene?“. Obavezno vaši email-ovi treba da odgovore na to pitanje.

Koristite dvostruku prijavu

Potvrdna poruka vam pomaže da vaši podaci dolaze samo kod valjanih, proverenih i ciljanih primalaca. Nećete profitirati na velikoj listi neproverenih, bezvrednih, lažnih ili nemotivisanih primalaca.

Dobri primaoci su oni koji otvaraju vaše mailove, imaju aktivnosti i klikću na linkove u vašim porukama.

U e-mail marketingu postoji mnogo načina za prikupljanje pretplatnika za e-mail liste.

Preporučujem vam da budete kreativni u izradi liste. Ali …

Važno je shvatiti da nečija e-mail adresa nije isto kao i neko ko traži da bude na vašoj listi.

Ljudi koji dolaze na vašu web stranicu, unose svoju e-mail adresu kako bi od vas dobili određene podatke 

Ovo je savršen način za prikupljanje pretplatnika . Neko ko je došao na vašu web stranicu i zatražio neke informacije od vas a za uzvrat dao vam je dozvolu da ga dodate na svoju listu pretplatnika. Tako treba raditi!

Pripremite poklon – Imate li nešto što možete besplatno ponuditi? Stvorite crtež i dopustite ljudima da se registriraju sa svojom e-mail adresom.

Dodajte obrasce za hvatanje (Opt-in forma) na svoju web lokaciju ili blog.

Verovatno trošite vreme, novac ili oboje da biste ljude doveli na vašu web stranicu. Najbolje je da opt-in forma bude postavljena na početnoj stranici sajta, jer ćete tako najbrže dobitii pažnju posetilaca.

Da  bi posetioce sajta/bloga mogli pretvoriti u stvarne pretplatnike vaše liste, ponudite bilten, besplatan poklon, neko preuzimanje ili e-knjigu, ukratko objasnite zašto bi trebalo da ostave svoje podatke, šta tu ima korisno za njih?

Ne zaboravite na društvene mreže Ako koristite Social Media, ponudite svojim pratiocima način da se pridruže vašoj listi. Pozovite ih da provere vašu sajt/blog za više detalja i da se pretplate na ažuriranja sadržaja. . Pošaljite im poruku sa linkom do vaše odredišne stranice (Landing page).

Primarni cilj ove stranice je prijava pretplatnika na vašu email listu. Svi uspešni internet marketari pored prodajne, koriste i ovu (Landing page) stranicu. Odredišnu stranicu koristite da svojim web posetiocima promovišete jednokratnu ponudu.

Postavite posebnu stranicu (squeeze page)

Squeeze page je posebna veb stranica koja samo služi za prikupljanje email adresa. Ona treba da ima atraktivan dizajn i zanimljivu priču koja objašnjava zašto bi neko vama ostavio svoju email adresu. Ova stranica  ne sme da sadrži nikakav drugi link osim opcije za unošenje email adrese. Sve što se nalazi na squeeze stranici,  atraktivan dizajn, zanimljiva priča, svedočanstva korisnika, je namenjeno isključivo jednom cilju – ostavljanju email adrese.

E sada,  postoji pravi i pogrešan način. Ako ih vaša Squeeze page obavesti da se pretplaćuju na vašu email listu, jasno je da ih možete uneti u svoju autoresponder kampanju. Ako vaša Squeeze page ne spominje ništa o pretplati na vašu email listu, stvarate mogućnost za pritužbe na neželjenu poštu.

Već dugo sastavljate email listu, ali već dugo niste u kontaku sa korisnicima 

Ovde postoji nekoliko mogućnosti. Ako je neko ispunio Opt-in formu i ostavio svoje podatke u poslednjih mesec dana, to je sasvim u redu. Neko ko je ispunio obrazac pre dve godine je druga priča. Stara email lista će najverovatnije uzrokovati probleme.

Dodajte na listu samo one koji su zatražili informacije u proteklih mesec ili dva. Kontaktirajte ostale emailom i pozovite ih da se pridruže vašoj listi.

Već imate Gmail, Hotmail, Yahoo itd. u kontaktima svog email sandučeta Osim ako vam nisu posebno poslali email sa svojim podacima i dozvolom, nemojte ih dodavati u svoj autresponder.

Neko je komentarisao post na vašem blogu  

Ovo nije zahtev za dodavanje na vašu listu. Vaš odgovor na njihov komentar može (i treba da sadrži) link do vaše Squeeze page stranice koja sadrži Opt-in formu sa ponudom za više informacija ako se pridruže vašoj listi.

Nikada ne kupujte email liste

NIKADA ne kupujte mailing listu. Možda je primamljivo kupiti 50.000 ili 100.000 mailova, ali u najboljem slučaju ne vredi para a u najgorem slučaju to može biti katastrofa za vaše poslovanje.

Većina kupljenih lista ispunjene su SPAM zamkama koje će uništiti vrednost cele vaše mailing liste. SPAM-zamka su zastarele email adrese koje su zatvorene pre par godina, najčešće Gmail, Outlook, Hotmail … Ako u kupljenoj listi imate samo 1% od njih, rizikujete da se sve email adrese odu u SPAM folder.

Na kraju …

Kao što možete da vidite, ideja je prilično jednostavna… Ako su posetioci vašeg sajta ili bloga TRAŽILI da budu na vašoj listi ili su ispunili vaš obrazac za prijavu, mogu i trebaju biti dodati na vašu listu. Ako zapravo nisu tražili da ih dodate, pozovite ih da se pridruže vašoj listi, ali ih nemojte dodavati bez odobrenja.

https://zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2021/06/Kako-prikupiti-pretplatnike-za-e-mail-marketing.pnghttps://zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2021/06/Kako-prikupiti-pretplatnike-za-e-mail-marketing-300x200.pngZarada na NetuInternet marketingKako zaraditi OnLineSEOEmail Marketing,mailing lista,newsletter
Kako sastaviti dobru mailing listu?Bilo koji uspeh u e-mail marketingu započinje i završava se kvalitetnom pripremom. Plan mora biti na snazi ​​pre nego što započnete sa prikupljanjem tih e-mail adresa. Važno je da znate šta će se dogoditi nakon što se vaš potencijalni kupac prijavi, šta prima i...