Naučite kako da napišete naslov bloga (za svoje postove na blogu) koji će zapravo privući pažnju čitaoca, bez obzira na nišu u kojoj se nalazite. U ovom blog postu dajem moje najbolje savete za pisanje naslova na blogu.
Kako napisati naslov za svoj blog post koji će privući pažnju i pridobiti više čitalaca
Naslov blog posta je jedna od najvažnijih rečenica koje ćete napisati dok pišete novi post. Naslov vašeg blog posta treba da informiše čitaoca o čemu se u postu radi, nagoveštavajući kako bi im mogao pomoći i tako da privuče njihovu pažnju od samog početka.
Zašto je važno napisati naslov za blog post koji privlači pažnju i ima više čitalaca
Naslov posta na blogu može pridobiti ili odvratiti čitaoca. Određuje da li je potencijalni čitalac dovoljno zainteresovan da klikne na post ili pređe na nešto drugo.
Možete napisati najbolji blog post na bilo koju temu, ali ako ga ne naslovite kako treba, teško ćete naterati ljude da ga pročitaju!
Dobar naslov će podstaći čitaoca da klikne i pročita vaš post.
Naravno, definitivno ne želite da obmanete čitaoca samo da biste napisali naslov koji privlači pažnju. Želite da stvari budu realistične i istinite kako bi svi nastavili da čitaju vaš blog. Ako na bilo koji način dovedete čitaoce u zabludu, brzo ćete izgubiti njihovo poverenje!
Da li znate da:
- 80% ljudi će pročitati samo naslov vašeg bloga (i ništa više)
- 95% korisnika koji pretražuju nikada ne pređu prvu stranicu Googleovih rezultata pretraživanja (tako da je naslov koji pomaže da se nađete na prvoj stranici ključan).
- Vaš naslov je lična pozivnica : Svrha vašeg naslova nije samo da kaže čitaocima o čemu je vaš blog post. Više od toga, trebao bi da posluži kao podloga dobrodošlice koja poziva čitatoce da dublje kopaju u vaš sadržaj. Da biste to postigli, morate napisati naslov koji je uverljiv za pravu publiku do koje pokušavate da dođete.
- Odličan naslov čini vaš blog post istaknutim : Svaki dan se objavljuje otprilike 6 miliona postova na blogovima . Isticanje i privlačenje pažnje zahteva više od pisanja neverovatnog članka. Treba da napišete naslov koji strči u moru drugih.
- Strateški napisani naslovi poboljšavaju rangiranje na pretraživačima : Dobar naslov blog posta takođe ima mogućnost da pomeri vašu objavu na gore u rezultatima pretraživanja na Google. Google više rangira blog postove na koje korisnici kliknu. Trebalo bi da pokušate da stavite ključnu reč koju ciljate u članak što bliže početku naslova.
Uz toliko konkurencije da bi se pojavili na vrhu stranica sa rezultatima pretrage (SERP), morate da uradite sve korake kako bi svom blog postu dali bolje šanse za rangiranje. To uključuje optimizaciju vašeg naslova za najbolje prakse za SEO blog.
Manje ljudi čita vaše postove na blogu nego što mislite. Više ljudi čita vaš naslov nego što mislite.
Šta čini odličan naslov?
To zavisi od toga kome pišete i gde to čitaju. Sadržaj koji im predstavljate mora da postigne dve stvari:
- Treba da se dopadne ciljnoj publici.
- Treba da garantuju da će pružiti vrednost čitaocima.
Ako vaš naslov nije uverljiv, izgubićete do 80% publike. E sada, kako TO postići?
Shvatite za koga pišete naslov
Poznavanje vaše publike je ključno da shvatite kako da napišete naslov za svoje postove na blogu na način da im se tekst čini personalizovanim.
Koristite uverljiv jezik u svom naslovu
Jedna od najvažnijih veština koju treba da razvijete je umetnost uveravanja pri pisanju naslova bloga. Naslov ne samo da bi trebao privući čitaoce, već takođe treba da ih uveri da preduzmu sledeći korak i zapravo pročitaju vaš blog post.
Nacrtajte šta će čitaoci dobiti u vašem naslovu
Želite naslov blog posta vredan klika? Treba da koristite svoj naslov i da nacrtate ono od čega će čitaoci imati koristi čitajući vaš blog post. Još je bolje ako je to istaknuta slika. Pogledajte kako ja to radim na svakom blog postu.
Optimizujte svoj naslov za SEO
Koliko god da pišete naslove za stvarne ljude, takođe morate imati na umu da vaši naslovi moraju da budu optimizovani i za pretraživače.
Kako napisati naslov koji je optimizovan za SEO? Pročitajte blog post
Optimizacija za pretraživače – stvaranje bloga koji će se svideti Google-u
Vrste naslova za blogove koji će vam doneti više čitalaca
Postoji nekoliko ključnih formata naslova blogova koji zaista mogu da privuku pažnju čitalaca.
Ovde vam predstavljam nekoliko formata naslova blog postova koji pomažu u povećanju čitanosti bloga!
Evo glavnih formata naslova koje koristim na svom blogu:
Ljudi vole brojeve: koristite ih u svom naslovu
Brojevi su odličan okidač za zaustavljanje potencijalnih čitalaca dok surfuju netom u potrazi za informacijama.
Ljude neverovatno privlače članci koji se sastoje od broja stvari o kojima se post bavi.
Evo saveta za ovu vrstu tekstova: objavite naslov posta sa neparnim brojem.
Znam da izgleda nelogično! Ljudi imaju tendenciju da kliknu na postove sa neparnim brojem mnogo više nego na postove sa parnim brojem. Sa izuzetkom broja 10 koji je prilično standardan broj.
Negde sam davno čitao o tome da neparni brojevi izgledaju istinitije od parnih. Dakle, potencijalni čitalac može pretpostaviti da je tekst sa parnim brojem “zaokružio” pisac, a da tekst sa neparnim brojem zaista sadrži samo neophodne informacije.
Nemam pojma da li je to istina, ali od tada uvek koristim neparne brojeve za svoje naslove blog postova.
5 i 7 su odlični brojevi za naslove blog postova. 15 je zaista odličan za duže postove.
Shvatili ste ideju!
Primer nekih mojih blog postova:
· 10 najboljih besplatnih plugin-ova za WordPress
· 5 Internet marketing knjiga koje će vam zatrebati
Koristite godine da vaš naslov bude aktuelniji
Svet se menja velikom brzinom tako da održavanje koraka sa “svežim sadržajem” može da bude problem.
Zato, ako želite da naučite kako da napišete naslov koji će privući pažnju vaših čitalaca, treba da pokažete da vaš članak sadrži aktuelne i relevantne informacije. Jedan od najboljih načina da to učinite je da dodate datum unutar vašeg naslova – posebno ako je sadržaj pravovremen.
Šta ako je došla sledeća godina? Jednostavno! Samo ažurirajte svoj post na blogu relevantnijim, ažuriranim informacijama, statistikama, činjenicama, studijama slučaja, primerima i naravno… datumom.
Primeri nekih mojih blog postova:
Kako zaraditi novac na internetu 2023.
Mojih 5 najboljih Affiliate programa u 2022. godini
Kako sponzorisanim člancima dovući više posetilaca? (ažurirano 2020)
Superlativi u naslovu posta vrednog klika
Pisanje efektnog naslova na blogu nije samo spajanje reči u rečenicu već i strateško razmišljanje u načinu na koji konstruišete te reči.
Superlativi su reči koje poređenje podižu na najviši mogući nivo.Najbolji primeri superlativa za naslov blog posta su: najbolji, najveći, najviše, najviši, najlošiji, najljepši i tako dalje. I pozitivni i negativni superlativi su odlični za privlačenje pažnje čitalaca.
“Najbolji” je vrlo primamljiva reč za potencijalne čitaoce. Reč najbolje opisuje javnosti da ste stručnjak za tu temu i da imate nešto stvarno dobro da pokažete.
Budite sasvim sigurni da je ono što nudite zaista najbolje, kada koristite ovu reč!
Koristim superlative „najbolji“ kada pišem postove fokusirane na affiliate marketing. Ljudi često traže reč “najbolji” kao izgovor za određeni proizvod koji traže. Google je to shvatio i stoga ima tendenciju da pokaže reč „najbolji“. To pokazuje da tražilac ima nameru kupovine.
Primeri nekih mojih blog postova:
Najbolji besplatni email provajderi
Najbolji online poslovi za starije osobe
Naslov posta koji odgovara na pitanje “Kako”
Kako će čitaoci da postignu određeni rezultat čitajući vaš blog post?
Vaš naslov treba da nagovještava načine na koje će vaš blog post pomoći čitaocima da postignu rezultate koje obećavate čitajući vaš članak.
Postovi “Kako da” su veoma popularni među čitaocima jer uglavnom traže uputstva o tome kako da urade nešto ili ostvare svoj cilj.
Postovi “Kako” su direktna stvar i uopšteno ciljaju na određenu temu, umesto da pružaju pregled mnogo različitih načina da se stvari urade.
Zapamtite, koliko god da kreirate sadržaj za svoj blog, članci nisu samo za vas.
Vaš sadržaj uvek treba da ima primarni fokus da koristi vašim čitaocima – a to znači da naučite da napišete naslov koji to jasno pokazuje.
Primeri nekih mojih blog postova:
Kako sponzorisanim člancima dovući više posetilaca? (ažurirano 2020)
Kako analizirati i poboljšati saobraćaj (web traffic) na vašem sajtu
Naslov posta koji odgovara na pitanje “Zašto”
Zašto čitalac treba da klikne na vaš članak (u poređenju sa svim ostalim koji se pojavljuju u rezultatima pretraživanja pored njega)?
Osim što će vašoj publici pokazati šta će dobiti čitanjem vašeg blog posta, vaš naslov bi takođe trebao da objasni zašto bi trebali da pročitaju vaš post.
Ovi postovi imaju za cilj da vas zaustave dok pretražujete jer vam govore nešto drugo. Definitivno sam ranije češće kliknuo na “zašto” u naslovu posta. Ovi postovi često nude mišljenja koja su potpuno suprotna uobičajenom mišljenju.
Nekoliko primera:
Zašto ne treba praviti sok od aronije?
Zašto treba da se posti?
Kažete da je Istagram potpuni gubitak vremena? Zašto? !
Iskreno vam preporučujem da budete oprezni sa ovom vrstom naslova posta. Ove vrste postova ponekad mogu da budu (najčešće u tabloidima) gomile članaka sa mamcima za klikove i ako ih objavljujete prečesto, ljudi će imati negativan utisak sa vašem sajtu.
Statistika u naslovu posta vrednog klika
Volim da koristim statistiku u naslovima mojih blog postova.
Iz nekog razloga, merljivi brojevi odmah privlače pažnju ljudi. Mislim da ljudi vole da čitaju o tome da je neko postigao određeni rezultat i da zamišljaju sebe da takođe postižu taj rezultat.
Naslovi kao „Izgubio sam 15 kilograma za 30 dana. Evo kako sam to uradio” mogu odmah okrenuti čitaoca na vašu vodenicu. Vide određeni broj i određeni vremenski period i počnu sebi da govorite: pa ako je ta osoba to uradila, mogu i ja!
Naslovi postova sa statistikom mogu funkcionisati za većinu niša.
Novčani iznosi su još jedan pogodak. “Prosvetni radnici pregovaraju o povećanju plate od 20.000 dinara” mnogo bolje izgleda od “Prosvetni radnici pregovaraju o velikom povećanju plate”. Reč “veliko” svakome znači nešto malo drugačije! Budite konkretni u vezi sa sumom i ljudi će doći.
Primeri nekih mojih blog postova:
Kako besplatno povećati promet vašeg web sajta za više od 100%
52 profitabilne ideje za blogove koje zarađuju novac u 2023
Publika u naslovu posta
Primer: Vodič za ulaganje za početnike
Prepoznavanje vaše ciljne publike odličan je način da privučete čitaoce kroz naslov vašeg posta. U gornjem primeru, jasno je da bloger cilja na početničku publiku. Takođe možete da napišete „za žene“ da bi ciljali žensku publiku. Postoji mnogo načina da suzite svoju publiku i naterate ljude da osete da je tekst napisan za njih, posebno, tako da je veća verovatnoća da će kliknuti!
Primeri nekih mojih blog postova:
WordPress vodič za početnike (konačan vodič)
Na kraju: Kako napisati naslov vredan klika?
Pisanje naslova koji privlače pažnju nije nauka. Najvažnije je da kada pišete naslove bloga duboko razumete vašu publiku .
Razvijanje bliskog odnosa sa svojom publikom (i saznanje šta traže) inspirisaće stil i format naslova bloga koje pišete. Dodajte ovome druge savete za pisanje naslova koje sam razložio u ovom vodiču i uskoro ćete pisati bolje naslove i dovesti više čitalaca na svoj blog.
Imajte na umu da iako pisanje savršenog naslova može zahtevati vreme, trud i višestruke revizije, rezultati su svakako vredni toga.
Pomoc i podrska Sajt za Cas – izrada sajtova
Nadam se da vam je ovaj post pomogao da shvatite kako da napišete bolje naslove blog postova koji će privući pažnju čitalaca i podstaći ih da kliknu! Javite mi ako imate još neke neverovatne ideje za naslove bloga u komentarima ispod!
https://zarada.nanetu.rs/blog/kako-napisati-naslove-blog-postova-vrednih-klikahttps://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/kako-napisati-naslove-posta.jpg?fit=660%2C990&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/kako-napisati-naslove-posta.jpg?fit=64%2C96&ssl=1WordPress za početnikekako napisati naslov za blog post,kako napisati post,najbolji naslovi za blog,naslov koji privlaci paznju,sta cini odlican naslov,vrste naslova za blogove
One thought on “Kako napisati naslove blog postova vrednih klika”
Rečnik pojmova u email marketingu
Koje su razlike između WordPress postova i stranica u WordPress-u