Coinbase-digitalni novčanik

Šta treba znati o saobraćaju (web traffic) na sajtu? – ažurirano 2022.

Velika poseta vaše web stranice ne mora uvek dovesti do povećanja broja potencijalnih klijenata. To je zbog toga što nije svaka poseta web stranici ista. Postoji beskorisni promet web (web traffic)  stranica … to su korisnici koji vašu web lokaciju napuste čim dođu, a postoji i kvalitetan saobraćaj na web stranici koji ima tendenciju da se zadrži na stranici. Web sajt sa niskim količinama kvalitetnog saobraćaja na web stranici zapravo je vredniji od sajta koji stvara na tone beskorisnog saobraćaja, gde posetioci ne čini ništa drugo nego samo dođu i odmah odu sa sajta.

zarada na internetu 2021,kako zaradjivati na internetu ,
Kako analizirati saobraćaj na vašoj web lokaciji

Evo što treba potražiti i prilagođavanja koja možete izvršiti kada želite privući kvalitetan saobraćaj (web traffic) na svoju web lokaciju.

Kako analizirati saobraćaj na sajtu

Besplatna usluga Google Analytics olakšava analizu prometa na vašoj web lokaciji. Ako ga već niste postavili, sve što treba da učinite je da idete na google.com/analytics da biste pokrenuli ovaj moćan alat. Tamo imate niz mernih podataka u pripravnosti, a moraćete obratiti posebnu pažnju na devet navedenih u nastavku.

  • Prikazi stranice (Page Views) : To znači koliko su puta posetioci bili na svakoj stranicu na vašem web sajtu. Imajte na umu da jedan posetioc može prikupiti brojne prikaze stranica ako stranicu poseti više puta.
  • Posete (Visits): Ovde ćete videti ukupan broj poseta vašem sajtu, bez obzira na to koliko stranica je svaki posetilac pregledao.
  • Jedinstveni posetioci (Unique Visitors): ova metrika pruža broj jedinstvenih posetilaca vaše veb stranice. Svaka osoba računa se kao jedna jedinstvena poseta, čak i ako ta osoba poseti vaš sajt više puta.
  • Prosečna stopa trajanja (Average Duration Rate): Prosečna stopa trajanja govori koliko vremena posetioci provode na vašoj web stranici. Ne brinite ako je trajanje prilično kratko. Prosečno vreme koje neko provede na web sajtu obično je tri do pet minuta, a ponekad i znatno manje.
  • Stopa napuštanja početne stranice (Bounce Rate): Stopa napuštanja odnosi se na količinu ljudi koji napuštaju vaš sajt odmah posle dolaska na index stranicu, često kada shvate da to nije ono što su tražili. Prosečna stopa napuštanja početne stranice kreće se od 50 do 59 posto.
  • Procenat novih poseta (Percentage of New Visits): Ovo merenje daje procenat saobraćaja koji dolazi od prvih posetilaca. Ako idete za novim perspektivama, želite da ovaj broj bude visok. Ako ciljate ponovljene posete, želite da to bude niže.
  • Promet u realnom vremenu (Real-Time Traffic): Ovde možete videti koliko ljudi se nalazi na vašem sajtu u stvarnom vremenu u bilo kom trenutku. Posebno je korisno kada pokrenete promociju i želite da vidite da li ima neposrednog uticaja.
  • Analitika društvenih medija ( Social Media Analytics): Ovaj alat omogućava vam da vidite koliko vašeg prometa dolazi sa društvenih medija i koje platforme najviše šalju posetioce na vaš sajt. Dobitna kombinacija kojoj težite je da oko 50 posto vašeg prometa dolazi iz društvenih mreža a druga polovina organski dolazi iz pretraživača.
  • AdWords merenja ( AdWords Measurements): Povežite Google Analytics sa svojom AdWords kampanjom da biste videli kako napreduju vaše mrežne oglasne kampanje.
fraffic za website
Kako poboljsati web traffic

Kako poboljšati kvalitet saobraćaja

Ako je stopa napuštanja početne stranice šokantno visoka, a ostale statistike loše, možda ćete poželeti da napravite neke promene da biste poboljšali kvalitetu saobraćaja (web traffic). U stvari, možete izvršiti ove promene, čak i ako ste dobri sa svojim statistikama, kako biste još poboljšali učinak svoje web stranice.

Poboljšanje kvaliteta web traffic-a,  započinje poboljšanjem različitih aspekata vaše web stranice. Započnite s poboljšanjem:

Navigacija na sajtu

Pojednostavljena navigacija jedan je od najvažnijih aspekata bilo koje web stranice, koji posetiocima pruža besprekoran način pronalaska i pristupa onome što im je potrebno. Dobro pravilo je osigurati da je svaka stranica na vašoj web lokaciji dostupna u ne više od pet klikova.

Kvalitet i raznolikost sadržaja sajta

saobracaj web sajta,

Kvalitetni sadržaj već je dugo potreban za privlačenje kvalitetnog web traffic-a na web stranici, a sada je jednako važno opsluživanje niza različitih vrsta sadržaja. Pored standardnog posta na blogu, tu se uključuju videozapisi, podcast, intervjui, infografike i mnoge druge. Diverzificiranje sadržaja pomaže vam da dosegnete više ljudi, povećavajući tako svoje šanse za dobijanjem kvalitetnijeg prometa.

Dakle, ne možete dobiti više prometa na sajtu bez sadržaja.

Napišite neodoljive naslove

Naslovi su jedan od najvažnijih delova vašeg sadržaja. U stvari, studije su pokazale da efikasni naslovi blogova privlače 500% više prometa . Bez uverljivog naslova, čak i najsveobuhvatniji blog post ostaće nepročitan.

Dizajn sajta

Najbolji dizajn web stranica je jednostavan i privlačan. Previše nereda teži da otera posetioce, kao i neprivlačan izgled i osećaj. Najbolji način da osigurate da vaš dizajn radi svoj posao je testiranje različitih komponenti vašeg sajta/bloga. Možete da pokrenete A / B testove na svim osnovama, od šema boja do tipova sadržaja, što vam daje uvid o tome što žele ciljani posetioci.

Kreirajte sjajne vizuale

Koristite alate za dizajn kao što je Canva za vizualizaciju podataka i ponovno kreiranje grafikona u vašem brendiranju. Kada druge sajtovi koriste vaše slike, verovatno će se vratiti na vaš sajt. Osim toga, Google prikazuje više slika u redovnim rezultatima pretrage, dajući vam više mogućnosti za rangiranje i povećanje privlačnosti (a samim tim i stope klikanja) vašeg rezultata.

Strategija društvenih medija

Da biste osigurali kvalitetan promet sa društvenih mreža, proverite da li je  vaša strategija društvenih medija usmerena na prave ljude i osigurala ponovni uvid u ono o čemu se radi u vašoj firmi. Posetioci koji su edukovani o vašoj kompaniji imaju veću verovatnoću da izvrše konverziju nakon što posete vašu veb lokaciju.

Dodajte hashtagove

Kada delite svoj sadržaj na LinkedIn-u, Twitter-u, Instagramu i drugim stranicama prilagođenim hashtagovima, uključite relevantne hashtagove da biste poboljšali domet svojih objava. Međutim, neka hashtagovi budu vrlo specifični za temu posta, tako da vas mogu otkriti ljudi koji će najverovatnije čitati, deliti i/ili povezivati ​​vaš sadržaj.

Na kraju …

Kvalitet nad količinom vlada u mnogim slučajevima, a saobraćaj web stranica definitivno je jedan od njih. Umesto da se fokusirate isključivo na veliki broj poseta, koncentrišite se na uvođenje kvalitetnog prometa na web stranici ili na vrstu posetioca koji žele, trebaju i više su nego zadovoljni ako kupuju ono što prodajete.

Originally posted 2017-07-14 20:27:50.

https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/Kako-analizirati-saobracaj-na-web-sajtu.jpg?fit=660%2C990&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/Kako-analizirati-saobracaj-na-web-sajtu.jpg?fit=64%2C96&ssl=1Zarada na NetuWeb TrafficKako analizirati saobraćaj na sajtu,Page Views,Real-Time Traffic,statistika sajta,Unique Visitors,veb saobracaj,Visits,web traffic,zarada klikom
Šta treba znati o saobraćaju (web traffic) na sajtu? - ažurirano 2022.Velika poseta vaše web stranice ne mora uvek dovesti do povećanja broja potencijalnih klijenata. To je zbog toga što nije svaka poseta web stranici ista. Postoji beskorisni promet web (web traffic)  stranica … to su korisnici koji vašu...