Coinbase-digitalni novčanik

Kako da najbolje poboljšate SEO rezultate vašeg sajta za malu firmu ili preduzeće

8 najboljih SEO saveta

Svi smo svesni da je glavna komponenta svake marketinške taktike za mala preduzeća pozicioniranje njegovog web sajta u rezultatima pretrage pretraživača. Optimizacija za pretraživače (SEO) uzima u obzir rad pretraživača, ključne reči koje posetioci koriste u pretraživanju, ono što ljudi traže i mnoge druge faktore za postizanje najboljih rezultata.

Potencijalni kupci koriste pretraživače da pronađu ono što im treba i ne odvajaju vreme da pogledaju više stranica rezultata pretraživanja (a kamoli do dna prve stranice) da pronađu ono što im treba.

Srećom, postoje načini da optimizujete svoj sajt za vaše poslovanja kako bi ste pomogli vašem sadržaju da govori jezikom SEO algoritama, čime se poboljšava vaš ukupni rang pretraživanja i performanse.

Zato je SEO rangiranje vašeg sajta ključno za uspeh vašeg poslovanja. Sa preko 200 faktora rangiranja samo za Google da li je moguće sve ovo postići čak i ako imate malu firmu, preduzeće ili internet posao sa malim budžetom?

Da, zaista, moguće je!

Prilikom pokretanja novog internet posla važno je pobrinuti se da se web stranica pojavi na stranici rezultata pretraživača (SERP). Što više ljudi poseti vaš web sajt, to će biti više kupaca. To je upravo ono što vlasnici web sajtova žele. SEO usluge koje nudi Sajt Za Čas – Izrada sajtova, zaista mogu pomoći malim firmama da pokrenu svoj biznis i da prikažu svoju ponudu.

Evo nekoliko načina na koje možete optimizovati svoju strategiju za sajt, kako bi ste povećali relevantnost sa SEO rangiranjem.

Pogledajte 8 najboljih saveta za uspešan SEO sajta:

SEO - Optimizacija za pretraživače
Optimizacija za pretraživače

1.) Naglasite kvalitet nad kvantitetom

SEO nastavlja da se razvija kako se razvija način na koji konzumiramo sadržaj. Google algoritmi i botovi pretraživača postaju sve pametniji i sada mogu razumeti nameru korisnika, relevantnost i kvalitet sadržaja. Može postojati pritisak da se proizvodi sadržaj što je češće moguće kako bi se održala relevantnost i za vašu publiku i za signale SEO rangiranja. Ali važnije je proizvesti kvalitetan sadržaj koji odgovara vašoj ciljnoj publici kako bi se povećala verovatnoća da će vaš sadržaj biti posećen i distribuiran na pretraživačima.

2.) Proizvodite ciljani sadržaj

Dok deljenja na društvenim mrežama nisu direktan faktor SEO rangiranja, kolekcija povratnih linkova vašeg brenda i prosečno vreme na stranici jesu. Što više ljudi organski dođe i pogleda vaš sadržaj, više će vremena provesti na vašem sajtu, što zauzvrat može pomoći u povećanju vašeg SEO rangiranja i povećanju svesti o vašem brendu kod potencijalnih kupaca. Google će videti vaš sadržaj da je  relevantan i koristan koliko ga vidi i vaša publika. Zato je povezivanje i interakcija sa vašom publikom vaš „korak broj 1“ kada pokušavate da povećate svoj SEO rang u ovom scenariju kokoške ili jajeta. Da biste to učinili, morate razumeti svog idealnog čitaoca i kakvu vrstu blog posta aktivno traži ili već konzumira. To će vam pomoći da identificirate visoke prioritetne, relevantne ključne reči koje ćete ciljati i uključiti u sadržaj vašeg bloga ili sajta.

3.) Koristite ispravne ključne reči

Pre nego što ključne reči uvrstite na web stranicu, morate biti sigurni šta ljudi tačno traže na pretraživačima u vezi sa uslugom ili proizvodom koji prodajete. Uvek se preporučuje da se odlučite za određene ključne reči vezane za vaše proizvode i usluge. To je zato što postoji mnogo web sajtova koji se trude da dobiju vrhunske ponude, a verovatno bi koristile popularne ključne reči. Mnogo web sajtova koji koriste iste ključne reči bili bi teška konkurencija, a fokus na određene posetioce bio bi dobar početak.

Hajde da shvatimo to na primeru. Ako na vašem sajtu prodaje kućne ljubimce na internetu, tada bi popularna ključna reč bila “kupujte kućne ljubimce na internetu”. To bi verovatno koristile sve poznate i velike internet prodavnice za kućne ljubimce. Zato je uvek bolje da ključne reči napravite specifičnijima upućujući na to koju vrstu kućnih ljubimaca prodajete. Kako bi bilo “kupite štene rotfajlera na internetu”?

4.) Proverite intenzitet ključne reči

Važno je osigurati da vaš web sajt ne sadrži predoziranje ključnim rečima ili izrazima ključnih reči. Pretraživači, Google recimo, traže sadržaj relevantan za ključnu reč, a ne samo sadržaj sa više ključnih reči ili sadržaj koji ima ključne reči. Uvek je dobro zadržati gustoću ključnih reči između 1% i 4%. To jednostavno znači da bi na web sajtu trebalo da bude 1-4 ključne reči na 500 reči teksta.

Takođe je važno da su ključne reči postavljene na pravo mesto. Ključne reči u naslovu članka ili u sadržaju uvek su plus, a njihovo uvrštavanje u titlove samo će povećati korist. Ključne reči takođe bi trebale da budu raširene po sadržaju, koji se može nalaziti u navigaciji sajta, URL -ovima itd. Na taj način tada će algoritmi pretraživača čitati vaš sadržaj kao vrlo relevantan za ključnu reč.

5.) Osigurajte ispravnu upotrebu hiperveza (linkova)

Hiperveze (linkovi) vas vode na druge stranice kada kliknete na nju. Korištenje ovih hiperveza unutar vašeg web sadržaja povećaće rang vašeg sajta u SERP -u, jer će tada pretraživač to smatrati kao pomoć u proširenju informacija koje traži. Pretvaranje ključnih reči u hiperveze najbolji je mogući način za to. Linkovi mogu ili da odvedu pretraživače na drugi deo vašeg sajta ili na neki drugi sajt koji daje detaljno objašnjenje. Osim toga, možete se povezati i sa drugim web sajtovima da bi ste to učinili.

6.)  Dodajte redovno privlačan i nov sadržaj

Kako biste povećali broj ljudi koji posećuju vaš web sajt, važno je pobrinuti se da vaš sajt bude pun novim i zanimljivim sadržajem. Pretraživači radije daju u rezultatima pretrage informacije koje su nove u odnosu na zastarele. To ne znači da treba da objavljujete stalno ​​isti sadržaj, već da uvek objavljujete nov sadržaj koji je relevantan i povezan sa vašim proizvodom ili uslugom. Sadržaj takođe treba da je privlačan i da odgovara proizvodu koji prodajete.

7.) Prilagodite svoje slike za SEO

Iako je opšte poznato da slike pomažu u dodavanju konteksta i povećanju angažmana za bilo koji blog ili post, manje je poznato da način na koji postavljate i ubacujete slike u svoj sadržaj može pozitivno ili negativno uticati na vaš SEO rang. Postoje različiti signali za rangiranje koje SEO algoritmi gledaju kada procenjuju slike na web sajtovima. Pomenuću samo neke od najčešćih grešaka koje marketinški stručnjaci prave kada dodaju slike svom sadržaju i kroz neke najbolje SEO prakse koje treba poštovati.

Optimizujte nazive datoteka slika

Iako bi vam kratko ime datoteke od jedne ili dve reči dovoljno da zapamtite sliku, SEO algoritmi čitaju i rangiraju nazive datoteka malo temeljitije. Obavezno navedite slike sa relevantnim, deskriptivnim i crticama odvojenim ključnim rečima. Crtice između ključnih reči su posebno važne jer na taj način SEO algoritmi razlikuju pojedinačne ključne reči i tako povećavaju vaš SEO.

Koristite Alt oznake

Možda se pitate: „ Šta je alt oznaka? ” U suštini, to je deo HTML koda koji se primenjuje na slike i koji pomaže pretraživačima i botovima da interpretiraju sliku. To je još jedna pozitivna “stvar” koja može pomoći u poboljšanju vašeg SEO rangiranja.

Koristite jedinstvene slike

U krajnjem slučaju, korištenje stock fotografije možda se čini kao brz i lak način da dodate malo svetla svome blogu bez truda na snimanju svoje fotografije. Međutim, ono što dobijete na praktičnosti, žrtvujete u SEO rangiranju vaših sajtova. Popularne stock fotografije često koriste mnog web sajtovi, što otežava odvajanje vaše stranice od SEO-a. Uvek je najbolja praksa da otpremite jedinstvene slike kad god je to moguće.

8.) Nadogradite svoj profil na društvenim mrežama

Vaš društveni profili je digitalno lice vašeg poslovanja. Iako se način na koji ostavljamo prvi utisak promenilo, važnost dobrog prvog utiska nikada nije bila važnija. U jednoj Google pretrazi kupci imaju stotine opcija na dohvat ruke u roku od nekoliko sekundi, a vi imate samo jednu priliku da privučete njihovu pažnju pre nego što pređu na sledeći rezultat pretrage. Postavite sebi neka korisna pitanja kada procenjujete svoj društveni kanal:

  1. Koliko je interesantan moj profil na društvenim mrežama?
  2. Koju vrstu informacija traži moja ciljna publika?
  3. Da li se ta informacija odmah prikazuje na mom profilu?
  4. Jesu li ključne reči i poruke na mojim društvenim profilima dosledne na različitim platformama i blogovima?

Rutinska revizija profila na društvenim mrežama osiguraće da vaši kanali ostanu relevantni. Održavanje konzistentnog broja određenih i ciljanih ključnih reči na stranicama društvenih medija ključno je za povećanje vašeg SEO rangiranja jer ponavljanje ključnih reči pomaže vašoj ciljnoj publici da vas pronađe.

Aktivnosti koje ne smete zanemariti

Budući da ste vlasnik malog biznisa i novi na tom polju, zaista je teško da vaš web sajt bude na vrhu SERP -a jer postoji gotovo 250 faktora koje pretraživači kao Google uzimaju u obzir prilikom rangiranja web sajtova.  Da ovaj posao radite sami oduzeće vam puno vremena, napora i truda. To je trenutak kada vam treba pomoć.  Sajt Za Čas” održava veb sajtove, kreira i vodi blog, radi SEO optimizaciju za pretraživače i pomaže uspešan start sajta za malu firmu.

Bez obzira na usluge koje odaberete, postoji nekoliko stvari koje se smatraju obaveznim za svako poslovanje kada je u pitanju postizanje najboljeg SEO -a.

1) Napravite listu lokalnih preduzeća

2) Podstaknite recenzije kupaca

3) Ostanite aktivni na platformama društvenih mreža

Nadam se da će vam ovi saveti pomoći da olakšate svoje prisustvo na internetu i ostanete vidljivi tamo gde vas klijenti najviše traže, na pretraživačima!

https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/8-seo-saveta.png?fit=660%2C330&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/8-seo-saveta.png?fit=128%2C64&ssl=1Zarada na NetuSEOWordPress za početnikealt tekst,ključne reči,najbolji SEO saveti,optimizacija za Google,optimizacija za pretraživače,sajt za malu firmu,seo optimizacija
Kako da najbolje poboljšate SEO rezultate vašeg sajta za malu firmu ili preduzeće 8 najboljih SEO saveta Svi smo svesni da je glavna komponenta svake marketinške taktike za mala preduzeća pozicioniranje njegovog web sajta u rezultatima pretrage pretraživača. Optimizacija za pretraživače (SEO) uzima u obzir rad pretraživača, ključne reči koje posetioci...