5 SEO faktora koji imaju uticaj na bolje rangiranje na Guglu

SEO GOOGLE

Optimizacija za pretraživače ili marketing na pretraživačima ne odnose se samo na sadržaj s ciljanim ključnim rečima. Iako ovaj aspekt SEO -a ima veliku težinu, više ide u snažnu SEO strategiju za web sajtove. Kad želite rezultate, morate dublje proučiti web stranice u komponentama poput strukture URL -a, organskih povratnih linkova, društvenih medija i celokupne strukture web stranice. Čak ni tu ne treba da stanete …   Sajt za čas  zna sledeću listu važnih faktora za kvalitetno SEO rangiranje.

Najveći izazovi internet marketinga danas su trendovi koji menjaju SEM (Search Engine Marketing). Danas je mnogo teže dostići visoku poziciju na pretraživacima nego pre nekoliko godina.

Kao ilustracija toga navešcu podatak da danas Google indexira mnogo veći broj strana (oko trilon) nego što je to bio slučaj pre nekoliko godina. To samo znači da je konkurencija mnogo veća. Drugi trend je da više od 68% onih koji pretražuju sajtove pretražuju samo prvu stranu rezultata pretrage. To postavlja zadatak vlasnicima sajta da im se web prezentacija nade u prvih pet rezultata pretrage što je jako teško postici pored toliko velike konkurencije.

Ključne reči

Ključne reči su vrlo bitne u smislu da morate pronaći najmanje 10 ključnih reči koje se najuže odnose na saržaj vašeg sajta, delatnost kojom se vaša firma bavi, uslugama koje pružate. Cilj je da se tim originalnim ključnim rečima koje na jedinstven način opisuju vašu delatnost privuče što veći broj posetilaca na vaš sajt.

SEO optimizacija

Gustina ključnih reči

Sledeci faktor se odnosi na prisutnost ključnih reči na svim stranama sajta. Potrebno je da postoji velika gustina relevantnih ključnih reči na svim stranama vašeg sajta u odnosu na konkurenciju.

Ako bismo hteli da se takmičimo sa Amazonom sigurno bi trebalo preko milion optimizovanih stranica sadržaja na sajtu. Ali ako govorimo o nekom B2B sajtu onda je potrebno nekoliko stotina optimizovanih stranica sadržaja ukoliko želimo da se naš sajt nade u vrhu pretrage.

Meta sadržaj

Meta sadržaj je u stvari kod koji je napisan za svaku od strana vašeg sajta i nije vidljiv za razliku od teksta koji se pojavljuje na web sajtu. Putem ovih meta tagova Google čita vaš sajt i rangira ga. Ovde su dve stvari jako bitne: naslov strane i meta sadržaj što predstavlja opis koji Google postavlja na strane pretrage o vašem sajtu i koji je vidljiv za one koji pretražuju web. Ova dva faktora su od ključne važnosti za postizanje dobre pozicije u pretrazi.

Na ovom linku možete pogledati gde se nalazi Meta sadržaj na Google rezultatima pretrage.

Ključne reči kao deo URL

Sledeći faktor se odnosi na postavljanje ključnih reči u URL vašeg sajta. Ukoliko vaš domen sadži neku bitnu ključnu reč onda imate veliku prednost u odnosu na konkurente i naravno, veću mogućnost da se rangirate na višoj poziciji u pretrazi.

Dobro je imati relevantnu ključnu reč u URL -u za faktor rangiranja. Ovo je SEO strategija na stranici koja je važna za SEO agencije i njihove klijente. Da biste to učinili, proverite da li je naslov iza .com u URL -u, vaš naslov stranice. Ako naslov stranice sadrži ključnu reč, poslujete. Ovo šalje dobar signal Google rangiranju.

Inbound – dolazeći linkovi

Poslednji faktor su dolazeci (inbound) linkovi ka vašem sajtu. Misli se na linkove sa jako posećenih sajtova koji su relevantni i povezani sa vašim sadržajem. Takodje su jako bitni i unutrašnji linkovi, a misli se na grupisanje ključnih reči koje se tiču sličnog sadržaja na vašem sajtu.

Outbound Links

Važan faktor SEO na stranici su izlazni linkovi. Pronađite merodavan izvor i povežite se s njim. To je sjajan način da pošaljete korisnika na drugu web stranicu kako bi saznao više o nekoj temi. Ali zašto želite to učiniti? To je zato što su odlazne veze Googleov faktor poverenja. Vodeće  kompanije za optimizaciju pretraživača u SAD -u  paze da se ovi linkovi koriste umereno jer previše njih može naštetiti vašem PageRank -u. Smanjeni PageRank šteti vidljivosti vašeg pretraživanja na internetu.

Društvene mreže

Kada koristite platforme društvenih medija za poboljšanje poslovanja, nemojte se oslanjati samo na Facebook. SEO stručnjaci preporučuju da se pobrinite da imate Google My Business. Priključite se na Twitter, koristite Instagram i poboljšajte vaš uticaj u svetu društvenih medija kako bi više ljudi delilo vaš sadržaj. Deljeni sadržaj znači veći promet, veći promet dovodi do boljeg rangiranja.

Svi ovi faktori kombinovani i primenjeni mogu dati rezultate, ne odmah, ali u odredenom vremenskom periodu da. Zbog toga treba biti konzistentan u primeni ovih saveta a rezultati ce sigurno doći.

Zarada na NetuSEOoptimizacija za Google,optimizacija za pretraživače,seo,zarada na netu
5 SEO faktora koji imaju uticaj na bolje rangiranje na Guglu Optimizacija za pretraživače ili marketing na pretraživačima ne odnose se samo na sadržaj s ciljanim ključnim rečima. Iako ovaj aspekt SEO -a ima veliku težinu, više ide u snažnu SEO strategiju za web sajtove. Kad želite rezultate, morate...