5 SEO faktora koji imaju uticaj na bolje rangiranje na Guglu
SEO (optimizacija za pretraživače) je danas važniji nego ikada da bi se vaši postovi na blogu primetili na pretraživačima kao što je Google. Zato SEO za blogere postaje jedna od primarnih briga za koju vredi posvetiti vreme i trud za učenje—i implementaciju tokom procesa kreiranja sadržaja.
Optimizacija za pretraživače ili marketing na pretraživačima ne odnose se samo na sadržaj sa ciljanim ključnim rečima. Iako ovaj aspekt SEO -a ima veliku težinu, više ide u snažnu SEO strategiju za web sajtove. Kad želite rezultate, morate dublje proučiti web sajtove u komponentama kao što su strukture URL -a, organskih povratnih linkova, društvenih medija i celokupne strukture web stranice. Čak ni tu ne treba da stanete … Sajt za čas zna sledeću listu važnih faktora za kvalitetno SEO rangiranje.
Najveći izazovi internet marketinga danas su trendovi koji menjaju SEM (Search Engine Marketing). Danas je mnogo teže dostići visoku poziciju na pretraživacima nego pre nekoliko godina.
Kao ilustracija toga navešcu podatak da danas Google indexira mnogo veći broj strana (oko trilon) nego što je to bio slučaj pre nekoliko godina. To samo znači da je konkurencija mnogo veća. Drugi trend je da više od 68% onih koji pretražuju sajtove pretražuju samo prvu stranu rezultata pretrage. To postavlja zadatak vlasnicima sajta da im se web prezentacija nađe u prvih pet rezultata pretrage što je jako teško postići pored toliko velike konkurencije.
Ključne reči
Najosnovniji element svih SEO strategija počinje učenjem kako se vrši istraživanje ključnih reči i pronalaženjem najboljih mogućnosti za rangiranje ključnih reči .
Novi blogovi imaju niži autoritet domena i zato nemaju istu težinu kao stariji, renomirani sajtovi. Rangiranje za konkurentnije ključne reči postaje izazovno, a vama treba više napora i vremena da se isplati promocija bloga.
Cilj je da pronađete tri do pet ključnih reči (fraze od jedne do tri reči) i jednu do dve ključne reči sa dugim repom (cele fraze koje ljudi traže). Ključne reči sa dugim repom imaju manji promet i konkurenciju, ali su jednako vredne.
Znači da morate pronaći najmanje 10 ključnih reči koje se najuže odnose na saržaj vašeg sajta, delatnost kojom se vaša firma bavi, uslugama koje pružate. Cilj je da se tim originalnim ključnim rečima koje na jedinstven način opisuju vašu delatnost privuče što veći broj posetilaca na vaš sajt.
Gustina ključnih reči
Sledeci faktor se odnosi na prisutnost ključnih reči na svim stranama sajta. Potrebno je da postoji velika gustina relevantnih ključnih reči na svim stranama vašeg sajta u odnosu na konkurenciju.
Ako bismo hteli da se takmičimo sa Amazonom sigurno bi trebalo preko milion optimizovanih stranica sadržaja na sajtu. Ali ako govorimo o nekom B2B sajtu onda je potrebno nekoliko stotina optimizovanih stranica sadržaja ukoliko želimo da se naš sajt nade u vrhu pretrage.
Meta sadržaj
Meta sadržaj je u stvari kod koji je napisan za svaku od strana vašeg sajta i nije vidljiv za razliku od teksta koji se pojavljuje na web sajtu. Putem ovih meta tagova Google čita vaš sajt i rangira ga. Ovde su dve stvari jako bitne: naslov strane i meta sadržaj što predstavlja opis koji Google postavlja na strane pretrage o vašem sajtu i koji je vidljiv za one koji pretražuju web. Ova dva faktora su od ključne važnosti za postizanje dobre pozicije u pretrazi.
Na ovom linku možete pogledati gde se nalazi Meta sadržaj na Google rezultatima pretrage.
Ključne reči kao deo URL
Sledeći faktor se odnosi na postavljanje ključnih reči u URL vašeg sajta. URL vašeg blog posta pretražuju pretraživači i važan je način da shvate o čemu se radi u vašem članku. To je neprocjenjiva prilika da uključite svoju ciljanu ključnu reč. Ukoliko vaš domen sadži neku bitnu ključnu reč onda imate veliku prednost u odnosu na konkurente i naravno, veću mogućnost da se rangirate na višoj poziciji u pretrazi.
Dobro je imati relevantnu ključnu reč u URL -u za faktor rangiranja. Ovo je SEO strategija na stranici koja je važna za SEO agencije i njihove klijente. Da biste to učinili, proverite da li je naslov iza .com u URL -u, vaš naslov stranice. Ako naslov stranice sadrži ključnu reč, poslujete. Ovo šalje dobar signal Google rangiranju.
Iz svoje ključne reči izbacite nepotrebne reči “kako” i “do”.
Potrebne su vam samo neophodne reči da čitalac zna o čemu se radi.
Koristite samo mala slova oko od 50 do 60 znakova. Što je vaš URL kraći, to bolje.
Inbound – dolazeći linkovi
Poslednji faktor su dolazeci (inbound) linkovi ka vašem sajtu. Misli se na linkove sa jako posećenih sajtova koji su relevantni i povezani sa vašim sadržajem. Takodje su jako bitni i unutrašnji linkovi, a misli se na grupisanje ključnih reči koje se tiču sličnog sadržaja na vašem sajtu.
Outbound Links
Važan faktor SEO na stranici su izlazni linkovi. Pronađite merodavan izvor i povežite se s njim. To je sjajan način da pošaljete korisnika na drugu web stranicu kako bi saznao više o nekoj temi. Ali zašto želite to učiniti? To je zato što su odlazne veze Googleov faktor poverenja. Vodeće kompanije za optimizaciju pretraživača u SAD -u paze da se ovi linkovi koriste umereno jer previše njih može naštetiti vašem PageRank -u. Smanjeni PageRank šteti vidljivosti vašeg pretraživanja na internetu.
Društvene mreže
Ljudi neće svakodnevno proveravati vaš sajt da vide da li ima ažuriranog sadržaja. Olakšajte svima život deljenjem i promovisanjem postova na društvenim mrežama. Nikad se ne zna, možda vam se posreći i postanete viralni.
Kada koristite platforme društvenih medija za poboljšanje poslovanja, nemojte se oslanjati samo na Facebook. SEO stručnjaci preporučuju da se pobrinite da imate Google My Business. Priključite se na Twitter, koristite Instagram i poboljšajte vaš uticaj u svetu društvenih medija kako bi više ljudi delilo vaš sadržaj. Deljeni sadržaj znači veći promet, veći promet dovodi do boljeg rangiranja.
SEO faktori za bolje rangiranje na Guglu – reč dve na kraju
Volio bih da mogu reći da primenom ovih 5 blog SEO strategija možete odmah da viditei mnogo ljudi na vašem blogu da čitaju šta ste ikada napisali.
Može potrajati i šest meseci (ili čak i duže) da se počnu videti prvi rezultati.
Redovno dobro i pažljivo pregledajte svoj blog SEO i analizirajte sadržaj (svaka tri do šest meseci). Kopajte duboko da vidite šta radi, a šta ne i šta se može poboljšati.
Iznad svega, imajte na umu svoju publiku i zapitajte se šta možete učiniti da svoj sadržaj učinite još boljim za njih .
Svi ovi faktori kombinovani i primenjeni mogu dati rezultate, ne odmah, ali u odredenom vremenskom periodu da. Zbog toga treba biti konzistentan u primeni ovih saveta a rezultati ce sigurno doći.
https://zarada.nanetu.rs/blog/5-seo-faktorahttps://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2020/01/seo04-300x212-1.jpg?fit=300%2C212&ssl=1https://i0.wp.com/zarada.nanetu.rs/blog/wp-content/uploads/2020/01/seo04-300x212-1.jpg?fit=128%2C90&ssl=1SEOnajbolji SEO saveti,optimizacija za Google,optimizacija za pretraživače,seo,SEO strategija,zarada na netu
3 thoughts on “5 SEO faktora koje morate uzeti u obzir za bolje rangiranje na Guglu 2024”
Kratak kurs internet marketinga – Kontekstualno oglasavanje
Safelist marketing DETALJNO