Ako želite da pokrenete posao na internetu, onda treba da znate kako prodati proizvod. Da vi ste to uradili treba vam kvalitetna, uverljiva prodajna strana (sales page).
Bez dobre prodajne stranice vaš proizvod ili usluga se neće prodavati bez obzira koliko je dobra. U ovom postu predstavljam vam 10 saveta da poboljšate svoju prodajnu stranicu (sales page).
Naslov prodajne stranice koji privlači pažnju
Prvo vam treba naslov koji privlači pažnju. Naslov je prva stvar koju će vaš posetilac da vidi i imate samo nekoliko sekundi da privučete pažnju čitaoca. Naslov je jedan od najvažnijih delova vaše prodajne stranice i zato je na prvom mestu.
U naslovi želite da
- Odgovorite na pitanja Ko,Šta,Kako,Zašto, ako je moguće
- Pobudite radoznalost čitalaca da saznaju još više
- Navedite dobijeni rezultat za određeno vreme
Primer naslova za prodajnu stranu
Kako za 30 dana da napravite email listu sa 1000 pretplatnika
Kako zaraditi 500 dolara na internetu za manje od 30 dana
Smršajte 7 kilograma za 30 dana sa 7 vežbi bez odricanja od omiljene hrane i gladovanja
Dobar naslov treba da natera posetioca da pročita i ostatak vaše prodajne stranice!
Uvod u sadržaj prodajne stranice
Vašim potencijalnim klijentima je potreban dobar uvod, nešto sa čim bi se mogli povezati. U uvodu prodajne strane treba da ih razumete i da TO što prodajete rešava njihov problem… da im baš to treba.
Dobar uvod treba da
- Razjasni posetiocima o čemu se radi u ponudi
- Gradi poverenje kod potencijalnih kupaca koji su skeptični da kupe nešto od vas
- Razume problem klijenta i povoljnom prodajom ga rešava
Dokazi rezultata korišćenja proizvoda ili usluge
Potencijalnim klijentima treba da pružite dokaze da im vaša ponuda pomaže i da vide rezultate ako koriste predstavljen program ili metodu.
To možete da postignete ako im pokažete
- Podatke o SEO rangiranju ako prodajete SEO proizvod
- Snimak ekrana vaše zarade ako prodajete neki online proizvod
- Fotografije pre i posle … ako prodajete nešto za mršavljenje itd.
Najvažnije tačke ponude (Bullet points)
Vaš proizvod ima mnogo dobrih karakteristika i želite da ih SVE predstavite na prodajnoj stranici. Previše informacija može da zbuni posetioce i da deluje odbojno.
Zato treba da koristite kratke tačke za nabrajanje najvažnijih karakteristika vaše ponude.
Vašim „buletima“ možete da
- Ponudu podelite na lekcije, module ili odeljke ( odlično za kurseve i obuke)
- Podebljate i istakneke ključne reči da čitaocu pomognete u izboru
- Navedete karakteristike
- Navedete korist za čitaoca
Na primer, ako prodajete e-book sa receptima za kuvanje, vaše najvažnije tačke treba da izgledaju
- Najtraženiji recepti za kuvanje
- Recepti za početnike
- Kako skuvati jelo za 15 minuta
- Male tajne velikih kuvara
Garancija
Garancija učvršćuje vaše obećanje i doprinosi da se potencijalni klijent oseća sigurno kupujući od vas.
U vašoj garanciji:
Ponudite garanciju od najmanje 30 dana, još bolje trajnu garanciju ako je moguće.
Garantujte konkretne rezultate u datom vremenskom periodu (npr. Prikupite 100 referala za 30 dana ili smršajte 4 kg. mesečno vežbanjem bez odricanja id hrane).
Recite potencijalnim klijentima da mogu zadržati proizvod ako žele povrat novca. Druge prodaje će pokriti ovaj gubitak prodaje a VI ostavljate odličan utisak kod klijenta za buduće prodaje.
Dajte im do znanja da ne gube baš ništa, korišćenjem proizvoda steći će znanje ili iskustvo ako ništa drugo.
Ako prodajete uslugu za koju je potrebno vaše vreme (online kurs) ili proizvod veće vrednosti koji ste mesecima razvijali, ponudite uslovnu garanciju. Kupac se mora kvalifikovati za povrat novca ( recimo određeni stepen predznanja za časove matematike ili kvalitetanu internet konekciju za online rad itd.).
Dajte bonuse uz ponudu
Svi žele da dobiju više od onoga što su platili. Dodajte bonus, još bolje 2-3 bonusa uz vašu glavnu ponudu. Uz svaki bonus dodajte kratak opis i neku sliku.
Vaš bonus treba da bude stvaran proizvod koji može da se i zasebno prodaje a ne nešto reda radi.
Poziv na akciju
Potreban vam je snažan POZIV NA AKCIJU. Ne očekujta da vaši potencijalni klijenti znaju šta treba da urade. Pročitaće vašu ponudu i neće znato šta dalje. Recite im šta da rade i pokažite im, najbolje vizualno.
- Jasno navedite cenu, na primer, „Iskoristite jednokratnu ponudu za samo 9,95 dolara.
- Postavite jasno vidljivo dugme „Dodaj u korpu“ ili „Kupi odmah“ ili tekstualni link.
- Ponovite im TO nekoliko puta na prodajnoj strani.
- Recite im šta da očekuju posle kupovine. (dobiće mail sa podacima za logovanje ili dobiće link za preizimanje itd).
Stvorite osećaj oskudice i hitnosti
Kod potencijalnih kupaca, koji su još neodlučni, stvorite osećaj hitnosti.
- Ponudite dodatni popust za ograničeno vreme
- Koristite tajmer za odbrojavanje
- Ponudite ograničen broj primeraka
- Ne zaboravite da uklonite popuste posle proteklog vremena
Ako ovo uradite kako treba, lako ćete udvostručiti prodaju za isti broj posetilaca. Klijenti gledaju vašu prodajnu stranicu više puta i zatim kupuju ne želeći da izgube popuste koji uskoro ističu.
Svedočanstva
Svedočanstva pružaju dokaz o rezultaima drugih ljudi i utiču na odluku potencijalnih klijenata. Zapravo, direktno utiču na neposrednu i buduće prodaje pa vredi trud u dobijanje svedočanstava.
Postoje pisana, audio ili video svedočanstva.
Napisana svedočanstva treba da sadrže i sliku osobe koja opisuje i link do sajta opisivača. Takodje, svako ih može i kontaktirati i još bolje se informisati.
Audio svedočanstva vam omogućavaju da čujete pozitivnost u glasu. Bitno je da se recenzent predstavi i navede adresu svog sajta ili email adresu za kontakt.
Video recencija je pored gore navedenog pogodna za objavljivanje na društvenim mrežama i veći saobraćaj prodajne stranice.
Kako da dobijete izjave za svedočanstva?
Ja sam više puta zamolio prijatelje i poznanike da testiraju moju ponudu i da napišu svedočanstvo o tome. Svoje postojeće kupce možete da zamolite za povratne informacije o ponudi a zauzvrat im ponudite nesto besplatno za trud i utrošeno vreme. Takođe, i društvene mreže su dobro mesto za prikupljanje izjava o ponudi.
Prodajni video
Prodajni video je na kraju ovoga posta ali sa razlogom… To je najskuplji ali i najdugotrajniji deo vaše prodajne stranice koji bi mogao da ima najveći uticaj na vašu prodaju.
Ako ste uradili sve što je do sada spomenuto, trebalo bi da ostvarite prodaju. Prodajni video će tu ponudu još više učiniti izuzetnom.
Video zapisi neka budu kratki, maksimalno 2-5 minuta osim ako ne predstavljate proizvod velike vrednosti.
Fokusirajte se na suštinu a ne na dugačku priču jer treba da pridobijete i emocionalnu stranu potencijalnog klijenta.
Vaš prodajni video može da sadrži i 2D ili 3D animacije.
Rezime
Sve što vam treba za pisanje prodajne stranice
Naslov prodajne stranice koji privlači pažnju – privucite pažnju čitaoca u samo nekoliko sekundi
Uvod u sadržaj prodajne stranice – povežite se emocionalno sa čitaocima
Dokazi rezultata korišćenja proizvoda ili usluge – dokazi da vaša metoda, proizvod ili usluga funkcionišu
Najvažnije tačke ponude (Bullet points) – sumirajte karakteristike i prednosti proizvoda ili usluge
Garancija – da se vaši potencijalni klijenti osećaju sigurno kada kupuju od vas
Dajte bonuse uz ponudu – tako dodajete veću vrednost ponudi
Poziv na akciju – navedite klijente da kupe od vas
Stvorite osećaj oskudice i hitnosti – kako bi klijenti brže krnuli u akciju
Svedočanstva – pružite im dokaze o rezultatima i iskustvu drugih ljudi
Prodajni video – za povećanje stope konverzije prodaje
Šta da kažem na kraju … savladajte svaki od ovih aspekata i garantujem vam da ćete povećati svoju prodaju!
Kako kliktati i zaraditi na PTC sajtovima
10 načina da radite affiliate marketing bez bloga