Zarada Na Netu - Vaš bukvar i vodič

Da li znate zasto 99% ljudi koji pokušavaju zaraditi online zaradjuju samo nekoliko dolara mesečno, dok s druge strane ostalih 1% zarade milione putem interneta?

Pet mitova Interneta

Sve što je novo obasuto je mitovima. Ljudi čuju ovo - i ono i sa promenama to prenose. Posle izvesnog vremena vest stigne do svakoga, tako da se na kraju izvorni sadržaj u potpunosti promeni. Ako svašta cujemo o necemu, onda stvari zbog nesigurnosti postanu misticne. Tako je to i sa Internetom. Postaju takvi mitovi, koji ce uvek postojati. Koji su ovi mitovi?

Image 03
Dakle:

1. Na Internetu niko ne zaradjuje novac

Do svakoga je već stiglo toliko netačnih loših vesti o Internet mogućnostima, počev od reklama da je Internet jedna velika brljotina, gde je za prosečnog čoveka nemoguće postići nešto i stvoriti nešto za sebe.

To kaže onaj, ko se nikada u životu nije priključio na Internet, ili onaj ko u životu nije nigde bio, i nije ništa prodao. Neuspešni ljudi koji žive ispod praga življenja, su skeptični. Umesto da se usavršavaju, zagadjuju lažnim mislima svoju okolinu.

Istina je, da veliki deo Internet preduzetništva donosi proizvodni profit tek posle prvih šest meseci. Čak i pojedina infrastukturna proširenja takodje proizvode profit nakon šest - sedam meseci. Lep i mastan rezidualni pazar od preplatničkih uplata. Naravno na svim prostorima postoje sposobni i manje sposobni preduzetnici, ima onih koji profitiraju, i onih koji dožive stečaj. Ali suština ostaje jedna. I to, potvrdno da je na Internetu moguće zaraditi novac. I to ne malo!

2. Samo sagradi, i narod ce doći . . .

Sušta suprotnost prvog mita. Ti ljudi su oni, koji vec nešto znaju, i sa ogromnim početnim elanom uskaču u svet Interneta. Dogadja se u filmovima da uspeh lako dolazi, ali ne i u stvarnom životu. To je slično, kao kad Vam neko kaže, da stavite 1 kg zlata na sred svoje sobe, ali da niko ne zna o tome, i onda očekujete da dodu da ga kupe.

Tako nešto nema. Nažalost, ovi ljudi iako sa elanom, ogranicenim saznanjima posle prvih neuspeha ubrzo prelaze u "regiju" prvog mita, i oni bi vec imali "dokaz", i mogli bi reci: "Na Internetu ne možete praviti novac! Ja znam, jer sam probao." Nemojte im verovati, jer njihova neuspešnost ukupno toliko znaci, da oni nisu znali praviti novac. Dosta njih je pokušavalo da leti i rekli su, da je to nemoguce, ipak je nekome uspelo, danas je vec to postalo svakodnevno prevozno sredstvo.

Tako je to i na Internetu. Dolazice "narod", ako imaju saznanje o Web stranici, i kupovaće ako im proizvod odgovara.

3. Najbolja je jedna graficki bogata Web stranica

Jeste, grafičarima. Ali ne i Vama. Grafika veoma povećava Web stranicu. Sve to prouzrokuje, da se stranica ne dopuni u roku 3 sekunde, i tada posetilac sigurno odlazi! Nemojte zaboraviti da se najveci broj korisnika preko modema prikljucuje na Internet.

Sve ovo ne znaci, da se ne koriste graficki elementi. Posetilac zbog proizvoda posećuje stranicu, a ne zbog lepe grafike. Uspešne stranice količinu grafike drže na minimumu.

4. Posetioci su školovani sloj, ne treba im puno teksta

Prilikom kupovine obrazovanje nije bitan faktor. Nego obrnuto, što je neko obrazovaniji, pre zna sebi izabrati odgovarajuci proizvod. Dakle nije dovoljna jedna fotografija i jedan opis o proizvodu, nego mora da se ukaže, i da se opiše kako ce služiti, i kakve će prednosti imati.

Mnoge ljude ne interesuje kako funkcionišu stvari nego samo to, dali će sa njima stići do cilja ili ne. Nije to pitanje, da li treba puno ili malo teksta, nego čemu vodi priča.

5. Na Internetu se sve može nabaviti besplatno

Mnogi misle da, bez ikakve naplate, besplatno mogu prisvojiti bilo šta na Internetu. Stvarno mnoge stvari kreću bez toga da se naplate, da su džabe, ali kada stignu dotle da služe naše ciljeve ispostavlja se da već za ovo ili za ono moramo platiti.

I na Internetu važi istina, koliko platiš toliko dobijaš.

Npr. Jedan provajder omogućava da besplatno smestite Web stranice, medutim za nestanak reklamnog bannera morate platiti. Ako pročitate u ugovoru tekst sa sitnim slovima, ovi provajderi ne snose odgovornost besplatne usluge. Jednog jutra može Vam nestati Web stranica sa podacima, i niko nece za to odgovarati. Besplatno dobili besplatno uzeli.

Isto tako je stanje i sa informacijama. Informacija je kao sirovina proizvoda intelektualne svojine, besplatna. Cenu će imati, ako se više manjih informacija pretvaraju u jedno rešenje. Na Internetu su samo one informacije besplatne, koje ukazuju na stvarnu vrednost informacionih paketa, a nisu rešenja . Za što lakše razumevanje, sledi primer. Predpostavljamo, da vas interesuje berza. Nadjete jednu Web stranicu, koja govori o tome šta je berza. To je informacija. Opisom koji dobijete niste ni blizu rešenja, nego samo onda, kada dobijete odgovor kako da tempirate vreme kupovine deonica na berzi prilikom pada cena. Ovo je vec rešenje i vrednost. Nije ni mala, jer gomila brokera žive od toga da oni znaju, i prodaju ova rešenja drugima.

 

 

PaidVerts

WordLinx - Get Paid To Click