5 mitova interneta

Sve što je novo obasuto je mitovima. Ljudi čuju ovo i ono i sa promenama to prenose.

 

Posle izvesnog vremena vest stigne do svakoga, tako da se na kraju izvorni sadržaj u potpunosti promeni. Ako svašta čujemo o nečemu, onda stvari zbog nesigurnosti postanu mistične . Tako je to i sa Internetom. Postoje takvi mitovi i uvek će postojati... Koji su to mitovi?

mitovi na internetu
Dakle:

1. Na Internetu niko ne zaradjuje novac

Do svakoga je već stiglo toliko netačnih loših vesti o Internet mogućnostima, počev od reklama da je Internet jedna velika brljotina, gde je za prosečnog čoveka nemoguće postići nešto i stvoriti nešto za sebe.

To kaže onaj ko se nikada u životu nije priključio na Internet ili onaj ko u životu nije nigde bio i nije ništa prodao. Neuspešni ljudi koji žive ispod praga življenja su skeptični. Umesto da se usavršavaju, zagadjuju lažnim mislima svoju okolinu.

Istina je, da veliki deo Internet preduzetništva donosi proizvodni profit tek posle prvih šest meseci. Čak i pojedina infrastukturna proširenja takodje proizvode profit nakon šest - sedam meseci. Lep i mastan rezidualni pazar od preplatničkih uplata. Naravno na svim prostorima postoje sposobni i manje sposobni preduzetnici, ima onih koji profitiraju, i onih koji dožive stečaj. Ali suština ostaje jedna. I to, potvrdno da je na Internetu moguće zaraditi novac. I to ne malo!

2. Samo sagradi, i narod ce doći . . .

Sušta suprotnost prvog mita. Ti ljudi su oni koji vec nešto znaju i sa ogromnim početnim elanom uskaču u svet Interneta. Dogadja se u filmovima da uspeh lako dolazi, ali ne i u stvarnom životu. To je slično, kao kad Vam neko kaže da stavite 1 kg zlata na sred svoje sobe,ali da niko ne zna o tome, i onda očekujete da dodju da ga kupe.

Tako nešto nema. Nažalost, ovi ljudi iako sa elanom, ograničenim saznanjima posle prvih neuspeha ubrzo prelaze u "regiju" prvog mita, i oni bi vec imali "dokaz" i mogli bi reci: "Na Internetu ne možete praviti novac! Ja znam, jer sam probao." Nemojte im verovati jer njihova neuspešnost ukupno toliko znači, da oni nisu znali praviti novac. Dosta njih je pokušavalo da leti i rekli su da je to nemoguće, ipak je nekome uspelo, danas je vec to postalo svakodnevno prevozno sredstvo.

Tako je to i na Internetu. Dolaziće "narod", ako imaju saznanje o Web stranici, i kupovaće ako im proizvod odgovara.

3. Najbolja je jedna graficki bogata Web stranica

Jeste, grafičarima. Ali ne i Vama. Grafika veoma povećava Web stranicu. Sve to prouzrokuje, da se stranica ne dopuni u roku 3 sekunde i tada posetilac sigurno odlazi! Nemojte zaboraviti da se najveći broj korisnika preko modema prikljucuje na Internet.

Sve ovo ne znači da se ne koriste graficki elementi. Posetilac zbog proizvoda posećuje stranicu, a ne zbog lepe grafike. Uspešne stranice količinu grafike drže na minimumu.

4. Posetioci su školovani sloj, ne treba im puno teksta

Prilikom kupovine obrazovanje nije bitan faktor. Nego obrnuto, što je neko obrazovaniji, pre zna sebi izabrati odgovarajuci proizvod. Dakle nije dovoljna jedna fotografija i jedan opis o proizvodu, nego mora da se ukaže i da se opiše kako ce služiti i kakve će prednosti imati.

Mnoge ljude ne interesuje kako funkcionišu stvari nego samo to, da li će sa njima stići do cilja ili ne. Nije to pitanje, da li treba puno ili malo teksta, nego čemu vodi priča.

5. Na Internetu se sve može nabaviti besplatno

Mnogi misle da, bez ikakve naplate, besplatno mogu prisvojiti bilo šta na Internetu. Stvarno mnoge stvari kreću bez toga da se naplate, da su džabe, ali kada stignu dotle da služe naše ciljeve ispostavlja se da već za ovo ili za ono moramo platiti.

I na Internetu važi istina - koliko platiš, toliko dobijaš.

Npr. Jedan provajder omogućava da besplatno smestite Web stranice, medutim za nestanak reklamnog bannera morate platiti. Ako pročitate u ugovoru tekst sa sitnim slovima, ovi provajderi ne snose odgovornost besplatne usluge. Jednog jutra može Vam nestati Web stranica sa podacima i niko neće za to odgovarati. Besplatno dobili, besplatno uzeli.

Isto tako je stanje i sa informacijama. Informacija je kao sirovina proizvoda intelektualne svojine, besplatna. Cenu će imati, ako se više manjih informacija pretvaraju u jedno rešenje. Na Internetu su samo one informacije besplatne koje ukazuju na stvarnu vrednost informacionih paketa, a nisu rešenja . Za što lakše razumevanje, sledi primer. Pretpostavljamo da vas interesuje berza. Nadjete jednu Web stranicu koja govori o tome šta je berza. To je informacija. Opisom koji dobijete niste ni blizu rešenja, nego samo onda kada dobijete odgovor kako da tempirate vreme kupovine deonica na berzi prilikom pada cena. Ovo je već rešenje i vrednost. Nije ni mala jer većina brokera živi od toga da oni znaju i prodaju ova rešenja drugima.

PREPORUKA

Click to visit Hashing Ad Space