Zarada Na Netu - Vaš bukvar i vodic

Da li znate zašto 99% ljudi koji pokušavaju zaraditi online zaradjuju samo nekoliko dolara mesecno, dok s druge strane ostalih 1% zarade milione putem interneta?

10 saveta da promovišete svoj sajt

Većina nas nema veliku količinu novca koja nam stoji u ormaru i smeta, a baš bi je mogli upotrebiti za promovisanje našeg sajta. Zapravo, većina nas nema profitabilne sajtove koji bi se mogli sami izdržavati. Suprotno opstem mišljenju, posetioci se ne dobijaju bacajući novac u različite kampanje. Zapravo, začudili biste se koliko je taj način reklame neefikasan. Na korisnika će bolje uticati vaš ugled ili dobar izbor reči.

Pre nego što krenemo na nabrajanje, važno je zapamtiti da je sadržaj kralj i on je taj ključ koji će na kraju zadržati vaše korisnike, naterati ih da prošire vest i postanu fanboyevi. Dizajn je tu samo kako bi multiplikovao taj doživljaj.

Ako svojim posetiocima pružite razlog da se stalno vraćaju na vaš sajt, jer pronalaze uvek korisne i sveže informacije, budite sigurni da će oni vaš web sajt promovisati dalje, odn. prosleđivaće link svojim prijateljima i poznanicima, i tako ćete proširivati svoj krug klijenata na sve veći broj ljudi.

BTW: Redosled je random, nije rasporedjen po važnosti!

Flip Your Downline, Fill Your Funnel!
Join the ultimate marketing hub on the net and learn how to turn free leads using the best resources around into highly qualified buyers, team members and loyal clients.
Claim Your FREE Membership!
Dakle:

1. Obavestite prijatelje, poznanike ...

Najpre očigledne stvari koje ne treba zaboraviti: počnite od svojih poznanika, prijatelja, i naravno, poslovnih saradnika, ako ih već imate – obavestite ih da ste postavili nov web sajt – da biste im olakšali pristup, pošaljite im link do svog web sajta putem e-mail poruke ili preko društvenih mreža, kao što je Facebook, Tweeter i sl.
Facebook je odlično mesto da nastavite promociju – objavite u svom statusu adresu svog web sajta. Otvorite fan stranicu za svoju firmu i pozovite Facebook prijatelje da se pridruže. Isto možete učiniti i preko Tweeter-a i ostalih društvenih mreža gde ste aktivni – pošaljite tweet sa adresom svog web sajta. Važna napomena: – nemojte spamovati naloge svojih prijatelja – dovoljno je da ih jednom obavestite o sajtu, jer vam se inače može desiti da blokiraju vaše poruke.

 

2. Komentarišite na blogovima vaših kolega

Redovno komentarišite postove vaših kolega, postavite svoje mišljenje, dajte konstruktivnu kritiku ili javno objavite vaše slaganje sa misljenjiima vaših kolega. Verujte mi, ne samo da stvarate backlinkove (u dobrom delu blogova) nego direktno utičete na vašu ciljanu publiku, a to i je na kraju najvažnije. Zahvaljujuci blagodetima RSS-a te korisnike ne kradete nego ih delite!

BTW: Nemojte preterivati!

3. Potpišite se na forumima

Ako pišete o nekoj temi onda verovatno i posecujete forume i zajednice vezane uz tu temu. Napravite mali trik, stavite link u vaš potpis i dodajte kratko, ali privlacno objašnjenje. Npr. “BakiniReceptiBlog.com - ekskluzivni recepti”. Takav potpis bi sigurno uzeo pažnju kada bi se nalazio ispod vašeg posta na forumu nekog kulinarskog sitea (npr. Coolinarika.com ).

Opet, ne budite nametljivi – niko ne voli dosadnu samopromociju. Najbolje bi bilo ako možete da predstavite svoj web sajt tamo gde znate da može da bude interesantan.

 

4. Objavite video na YouTube

Još jedan popularan sajt omogućava besplatan upis – to je Youtube – ukoliko imate da ponudite interesantan video sadržaj – to može biti recimo vaš video tutorijal ili snimak procesa proizvodnje za neki vaš proizvod – registrujte se na Youtube-u, i postavljajte svoje video materijale. Ne zaboravite da svaki video vežete za odgovarajuće ključne reči (počnite od naziva videa), kao i da na kraju snimka ubacite adresu svog web sajta (sa privlačnom porukom kao što je „ako vas interesuje još o ovoj temi posetite www.primer.rs“)

 

5. Dobra stara e-mail forvarduša

Baš kad sam pomislio da je dobra stara forvarduša nestala pred sve većom količinom društvenih servisa i bookmarking siteova, iznenadenje! Moj post"Pet mitova Interneta"

je postao sve poseceniji i to zbog neke dobre duše koja je prosledila ovaj članak mailom svojim kolegama, a oni su poslali taj isti članak drugima što je razultiralo dvomesečnim povećanjem poseta na ovaj post.

Samo jedna napomena, nemojte spamovati ljudima sandučiće, nemojte im slati svaki svoj članak nego se ogranicite na one zanimljive i zabavne ili one koji su stvoreni da im pomognu.


6. SEO

Eh, ovo se može nazvati najvažnijim korakom. Istina je da proces optimizacije zahteva vreme, znanje i trud, ali se definitivno isplati! O SEO-u bi se dalo pričati danima, ali ovo nije mesto ni vreme za to, pa cu vas uputiti na SEO , zakon blog.

7. Popunite direktorije

Dok još nije bilo social bookmarking sajtova, a pretraživaci su bili u povojima, internetom su vladali direktoriji. No, sada malo korisnika dolazi na vaš site preko njih, ali se i dalje isplati upisivati se u njih. Kao prvo, većina njih će imati pozitivan učinak po pitanju položaja na pretraživačima (stvarate backlinkove), a verovatno ćete dobiti i nešto posetioca.

Posebno bacite oko na tematske direktorije. Vecina siteova o tehnologiji dobija dobru kolicinu korisnika preko nekih vecih portala koji imaju omanji direktori.

Tu je i dobar stari blogroll kojeg takode možemo nazvati direktorijem (u malo proširenom znacenju te reci). Tu vam opet savetujem da se povežete s ljudima koji pišu o istim temama kao i vi.

Danas su stare direktorije zamenile mnogobrojne RSS arhive koje su mnogo efikasnije jer promovisu vaše članke te se broj ponavljanja na njima povećava s brojem postova koje pišete.

Postoje i sajtovi koji dozvoljavaju upis, ali ne možete upisati svoju web adresu ako ne uplatite određeni iznos – ako je reč o uglednom sajtu, kao što je na primer Yellow Pages , iskoristite ovu mogućnost – ako su nekome potrebne vaše usluge, lako će vas pronaći ako upiše u Google recimo, ime vaše firme i grad u kome se nalazi – najčešće je ova kombinacija reči prva za koju ćete se plasirati u prvih deset na Google-u, jer konkurencija za baš vašu kombinaciju naziva i grada retko kad je velika

8.Izbacite free e-book

Ponudite besplatne resurse na svom web sajtu – ukoliko se vaša firma bavi delatnošću koja proizvodi nešto što se može postaviti na internet (izrada softvera, izrada digitalnih čestitki, i sl) – napravite promotivni proizvod koji će moći besplatno da se preuzme.

Nakon što napišete respektabilan broj postova, možete ih spojiti u jednu celinu i izbaciti van kao mali ebook od desetak stranica. Tako ce vaši postovi lakše cirkulirati internetom. Iako je u neku ruku neetično, pokušajte, stvar koju možete napraviti je staviti vaš ebook na torrente (pogotovo ako je site na engleskom jeziku jer je više korisnika koji će razmenjivati taj ebook) ili na warez forume. Na kraju krajeva, svi tu profitiraju, od vas do krajnjeg čitaoca.

BTW: Nemojte zaboraviti staviti link na vaš site!

9. Delite savete

Ljudi poštuju one koji ih uče, a ako vi redovno učestvujete u raspravama, odgovarate na mailove ili komentare na svojim postovima, poštovaće i vas. Takoće vaši zahvalni korisnici besplatno drugima savetovati da pocnu koristiti vaš site.

10. Naucite ljude RSS-u

Ovaj trik će pre pretvoriti nove korisnike u stalne posetioce, nego što ce privući novu ekipu, ali ovaj korak je toliko efikasan i toliko važan, a zahteva tako malo vremena. Pitate se zašto je važno napraviti ovaj korak? Pogledajte

 

 

 

WordLinx - Get Paid To Click

PaidVerts